براهیم دیاز معتقد است رئال بهترین خریدها را داشته و فصل خوبی در انتظارشان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خریدهای جدید لیگ عربستان: ۳۱هزارمیلیارد!
جواد نکونام تمام بازیکنان فصل قبل استقلال را در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل ملوان قرار داده است.
یوشکو گواردیول به طور رسمی از لایپزیش به منچستر سیتی پیوست و به این ترتیب یکی از خرید‌های تابستانی سیتیزن‌ها شد.
به نظر می‌آید که طی ۳ روز آینده قرار است خرید‌های جدید استقلال نهایی شود.
باشگاه استقلال با استخدام دو بازیکن رده سنی امید، امروز تحرک تازه‌ای در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشت.
براهیم دیاز معتقد است رئال بهترین خریدها را داشته و فصل خوبی در انتظارشان خواهد بود.
بعد از تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند، به نظر می‌رسد که از امروز (چهارشنبه) استقلالی‌ها به شمار خرید‌های خود در بازار تابستانه اضافه می‌کنند.
موضوعی که تراکتور را متفاوت‌تر از سایر تیم‌ها می‌کند خرید‌های هوشمندانه این باشگاه تبریزی است. امری که می‌تواند منجر به تغییری شگرف در وضعیت این باشگاه در فصل آینده شود
به هیچ عنوان، با تغییر شخص و صرف وارد کردن خودرو مشکلات این حوزه حل نخواهند شد. تا زمانی که خصوصی‌سازی صورت نگیرد و ارتباطات خارجی ما در حوزه خرید‌های فنی و مشارکت در تولید، به سطح حسنه‌ای نرسد، نمی‌توان به تغییر محسوس امیدوار بود
"بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌های کشور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی ارائه رمز دوم پویا را برای خرید‌های اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است؛ حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از بانک ایران زمین رمز دوم پویا را دریافت کنیم؟
ریس جیمز ستاره انگلیسی معتقد است که چلسی با خرید‌های جدیدی که در ژانویه انجام داده، بار دیگر می‌تواند به بهترین تیم دنیا در آینده تبدیل شود.
اگر می‌گوییم، وضعیت اشتغال جامعه و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کرده، باید این موضوع را مردم احساس کنند. اگر ادعا می‌شود، تورم مهار شده یا روندی کاهشی داشته، باید مردم در خرید‌های روزمره‌شان این امر را ببینید. در پرداختن به این‌که حقیقت نزد کیست، در دسترس‌ترین راه‌حل ارجاع به واقعیات است. هر آن‌چه با واقعیات موجود انطباق داشته باشد، به حقیقت نزدیک‌تر خواهد بود. معیار سنجش حقیقت را می‌توان در ادراک روزانه شهروندان از خریدهایشان، سوار تاکسی شدن‌شان، میزان احساس امنیت اقتصادی‌شان، میزان همخوانی درآمد‌ها و هزینه‌هایشان مورد سنجش قرار داد. هیچ معیاری بالاتر و ارجح‌تر از صدا و فهم عموم مردم وجود نداشته و ندارد
باشگاه فولاد خوزستان به دنبال جذب مهاجمی خارجی برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.
بهترین بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصلی که گذشت براساس نمرات متریکا کدام بازیکنان بودند؟
تیم فوتبال سپاهان احتمالاً خرید‌های زیادی در نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت.
خبرنگار مطرح ترکیه خبر داد ۳ باشگاه بزرگ اروپایی ستاره ایرانی پورتو را در لیست خرید‌های زمستانی خود گذاشتند.
سرمربی سابق استقلال برای تقویت خط دفاعش در لیگ امارات دست به کار شد.
عملکرد کم نقص خرید‌های تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم خود برای یک نفر جای خالی لیست بزرگسال را بگیرد.
مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان نسبت به خرید‌های خارجی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
هافبک صرب پنجمین خارجی فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال در امارات شد.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.
کاپیتان سابق پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم را یکی از بهترین خرید‌های چند سال اخیر در پرتغال دانست و تاکید کرد که او در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.
باشگاه بارسلونا به دلیل اختلاف نظر مالی که با مسئولان سازمان لیگ اسپانیا دارد، اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نخواهد داشت.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ