بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی خودشان را برای بازی مقابل ویتنام آماده کردند که پیروزی قابل پیش‌بینی‌ای در انتظارشان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: قهرمانی در مسابقات چهارجانبه سائوپائولو تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی بود.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
رزمی کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
کارشناس والیبال کشورمان معتقد است عدم هماهنگی بازیکنان و نبود اعتماد به نفس در ملی پوشان باعث شد در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ایران برابر حریفانش رضایت‌بخش نباشد.
سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن‌ را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.
بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
سرمربی اسپانیایی تازه وارد فوتبال ایران گفت: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم.
رهبر انقلاب اسلامی مقصود از تحول را تغییر نقاط معیوب جامعه ایرانی و نظام اسلامی دانستند و تاکید کردند: برای تحول، به اعتماد به نفس ملی و هوشیاری نیاز داریم.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش بدون اعتماد به نفس کاذب پای به زمین خواهد گذاشت.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین میراث انقلاب برای مردم ایران ایجاد اعتماد به نفس بود.این اصلی‌ترین میراث انقلاب بود که اکنون ذوب و تبخیر شده است. از میان رفتن اعتماد به نفسی که می‌خواست زنده شود به زیان حکومت هم هست و چه بسا در نوبت بعدی به شکل کور و اعتراضات تخریبی خود را نشان دهد.
عباس عبدی نوشت: واقعیت این است به عنوان کسی که در سال ۱۳۵۷، دانشجویی ۲۲ ساله بوده‌ام و حس و حال مردم را در آن دوره به یاد دارم باید بگویم که مهم‌ترین سرمایه و میراث این انقلاب که ایجاد اعتماد به نفس نزد مردم و جوانان بود، اکنون، چون برف در تابستان سوزان آب و تبخیر شده است.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با روحیه و اعتماد به نفس بالا امروز تمرین کردند.
هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که پیروزی این تیم برابر تیم ملی ایران برای آنها بسیار خوب بوده است.
رییس اتحادیه فوتبال عربستان امیدوارم است تیم ملی این کشور با تاکتیک‌های هروه رنار، عملکرد خوبی برابر آرژانتین داشته باشد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: همه بازیکنان ما مقابل ایران اعتماد به نفس داشتند.
کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نمایش مطلوب تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند تا دیگر از اسم های بزرگ در جام جهانی نترسند.
آلیو سیسه می گوید که دیدار با ایران، یک مسابقه پیچیده خواهد بود چرا که آنها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.
اعتماد به نفس بالای سرمربی ایرانی اتحاد کلباء برای آغاز لیگ سوژه اماراتی‌ها شد.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
پوریا یلی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیم ملی با پیروزی برابر قطر اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ