دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: از کسانی که در بخش انفرادی مسابقات جهانی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل بلغارستان در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال اظهار شرمندگی کرد.
علی حاجی پور پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران از شکست تیم ملی مقابل بلغارستان ابراز تاسف کرد.
سرمربی مس رفسنجان بابت درگذشت دو خبرنگار اصفهانی تسلیت گفت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
وی در رابطه با آزادی دو زندانی فرانسوی گفت: با توجه به وضعیت سلامت آن‌ها که بسیار بد بود، ما در سطوح مختلف درخواست (آزادی آن‌ها) را با مقامات ایرانی مطرح کردیم.
مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، مدعی شد لیورپول فرصت های گلزنی فراوانی را از دست داده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیمش بازی سختی با پرسپولیس داشت، گفت: این یک پیروزی معمولی بود و جشن و شادی را بعد از قهرمانی انجام می‌دهم.
ستاره فرانسوی استقلال امروز به صورت اختصاصی کار کرد تا وضعیت او برای دیدار با گل‌گهر مبهم باشد.
رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم بیان اینکه دنبال جنگ سرد با چین نیست گفت از این کشور بابت سرنگونی بالن عذرخواهی نمی‌کند.
حمید مطهری پس از بازی با مس کرمان به نوع نمایش این تیم انتقاداتی را مطرح کرد.
هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید اخراجش سخت گیرانه بوده و به خاطر این موضوع از همه عذرخواهی می کند.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
یک استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم. زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا گفت: امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می‌کند.
مهاجم ایرانی پورتو گفت که باید در ادامه فصل بازی هایمان را پیروز شویم و منتظر نتایج بنفیکا باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای در سایت فدراسیون فوتبال، نسبت به اتفاقات اخیر موضع گرفت.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
چرا باید کمی نگران حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی باشیم؟
کلیسای واتیکان در بیانیه‌ای رسمی، بابت اظهارات نژادپرستانه رهبر کاتولیک‌های جهان علیه چچن‌ها و بوریات‌ها از روسیه عذرخواهی کرد.
یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است
روایت است که وقتی یزید از کرده خود پشیمان شد و از امام سجّاد علیه السلام خواست تا هر حاجتی که دارد بازگو نماید تا او آنها را برآورده کند، امام علیه السلام فرمود: «در هر باب با زینب علیهاالسلام سخن می گویم، چه او پرستار یتیمان و غمگسار اسیران است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ