عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
رییس پلیس راهور تهران گفت: شناورسازى ساعات ادارات بخش زیادى از استرس وارد شده به قشر کارمند را کم مى کند.
علیرضابیگی گفت:مجلس خود را برای مقابله با فساد مصمم نشان می‌دهد، اما زمانی که پرونده‌های فساد باز می‌شود، برخی رویکرد‌های متفاوت مشاهده می‌شود. انتظار این است وقتی دامنه فساد به داخل مجلس و نمایندگان کشیده می‌شود و پای حیثیت مجلس به میان می‌آید، حساسیت‌ها بیشتر شود. انتظار این است آن بخش از نمایندگان که مرتکب تخلفی نشده‌اند، درخواست مشخص شدن واقعیت را مطرح کنند. اما به جز امضای ۳۵ نماینده، دیگر اراده‌ای برای روشن شدن موضوع دیده نمی‌شود.
شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.
به جای اینکه دارو‌ها بموقع و با کمترین قیمت در اختیارمان قراربگیرد باید علاوه بر مشکلات جسمی و روحی‌مان مدام نگران باشیم و زیر بار قرض برویم. از مسئولان درخواست دارم تا با وارد کردن این دارو‌ها حداقل بخش کوچکی از رنج ما را تسکین دهند.
رئیس‌جمهور از سرمایه‌گذاران اقتصادی درخواست کرد که سرمایه‌شان را وارد بخش تولید کنند.
بررسی محتوای منتشرشده از سوی این رسانه‌ها با تصاویر اصلی، اما از واقعیتی دیگر پرده برمی‌دارد. رسانه‌های بیگانه به شکل ناشیانه‌ای با تقطیع بخشی از این دیدار درخواست دانشجویان برای گرفتن چفیه یادگاری از رهبر انقلاب را به بخش دیگری چسبانده و تلاش کردند نتیجه مطلوب خود را بگیرند؛
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در نامه وزیر صمت به بانک مرکزی، درخواست تأمین هشت‌هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش تولیدکنندگان لوازم خانگی از طریق بانک‌ها شده است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح عبارت «وَصَبِّرْنِی فِیهِ عَلَی کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ» می‌گوید: در این بخش از دعا از خدا می‌خواهیم که ما را در برابر قضا و قدر خویش راضی کند؛ بنابراین از خدا درخواست می‌کنیم که خدایا مرا بر تقدیر خودت صابر قرار بده! مراد از «کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ»، قضا و قدر حتمی الهی است. هر کس در لوح محفوظ قضا و قدری دارد که نمی‌داند صلاح او در آن امر است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: درخواست ما از شهردار تهران این است که تغییرات در بخش فرهنگی و اجتماعی حداقلی باشد و در صورت تغییرات، انتصابات از افراد متخصص داخلی باشد.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی در بخش نخست در تمرینات تیمی حضور نداشت.
درخواست برای لغو روادید ایران و افغانستان، ایجاد مجمع تشکل های گردشگری، نامه نگاری بخش خصوصی با مسئولان و کاهش سطح اشغال هتلها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
با درخواست سرمربی نفت آبادان و تلاش مدیران این تیم، بخش دیگری از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شد.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
بخش خصوصی طی دو نامه به وزارت صمت، بانک مرکزی، مرکز ملی فضای مجازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خواستار رفع انحصار و رانت در شبکه پرداخت شد.
برای تعویض شناسنامه باید صاحب شناسنامه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مراجعه کرده و درخواست تعویض را با تکمیل مدارک مورد نیاز ارائه کند.
انجمن شرکت‌های حمل و نقل ریلی در نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی خواستار اعلام شفاف آمارهای بخش حمل و نقل شد.
یکی از هواداران پورتو از مهدی طارمی درخواست کرد پیراهنش را برای جبران هزینه‌های درمان پسرش به حراج بگذارد.
این مدافع برای تمدید با استقلال خواهان قرارداد ۷۰۰هزاردلاری شده است! البته او ۶۰۰ هزار دلار را به عنوان بخش اصلی و ۱۰۰هزاردلار نیز پاداش خواسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ