عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما اروپایی‌ها که ادعا دارید، مدافع حقوق زن هستید، یک نفر مانند زینب کبری سلام الله علی‌ها بیاورید، ما افتخارمان زینبی بودن است، زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، زنانی خودفروخته، تن‌محور به تعبیر خودتان، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند که هیچ جامعه صالحی از آن‌ها پرورش پیدا نمی‌کند و شما جنایتکار هستید که زن بی‌ارزش را جایگزین زنان ارزشمند می‌کنید و شما خیانتکار به بشریت هستید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
یکی از نکات ویژه هفته دوم رقابت های لیگ برتر حضور زنان در ورزشگاه های مختلف است.
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید ورزشگاه امام خمینی می‌تواند در لیگ برتر میزبان زنان باشد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از صدور مجوز رسمی برای حضور زنان در استادیوم خبر داد.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
زنان در هفته نخست لیگ برتر می‌توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه حضور داشته باشند.
رسانه‌های عبری زبان از آغاز اعتراضات فلج کننده و سراسری در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اراکی با اشاره به اینکه بی خرد‌های غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، گفت: زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند که در عالم نمونه و بی مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.
حیات پاتوغ‌ها را می‌توان در دوره‌های تاریخی و اجتماعی مختلف پیگیری کرد. چنانچه تقی آزاد ارمکی در کتاب «پاتوغ و مدرنیته ایرانی» آن را به سه دوره قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی تقسیم می‌کند. اما این پاتوغ‌نشینی پیش از قاجار نیز در ایران وجود داشته و باید گفت ایرانیان مکان‌های مختلفی را در بازه‌های زمانی و تاریخی متفاوت برای پاتوغ کردن انتخاب کرده‌اند.
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد حواشی حاکم بر فوتبال ایران تنها با ورود کمک داور ویدئویی از بین خواهد رفت.
منابع فلسطینی از بحرانی شدن اوضاع زندان مجدو در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین را به دنبال داشت به طوری که اراضی اشغالی هدف گسترده حملات موشکی گسترده قرار گرفت.
شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین را به دنبال داشت به طوری که اراضی اشغالی هدف گسترده حملات موشکی گسترده قرار گرفت.
شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین را به دنبال داشت به طوری که اراضی اشغالی هدف گسترده حملات موشکی گسترده قرار گرفت.
امام جمعه اراک گفت: وجود امام زمان (عج) برهانی ترین مسئله است و شرط ظهور ایشان بلوغ عقل‌ها است.
اراک- زمان بازی معوق تیم فوتبال آلومینیوم و گل‌گهر از هفته سیزدهم لیگ برتر اعلام شد.
اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان زنان و زایمان اراک خبر داد.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ادعای حمله به یکی از زندانبانان صهیونیست خانواده اسرای فلسطینی را در زندان رامون بازداشت کرده است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:مطمئناً هر چه بازی‌ها جلو برود و ما تمرینات بیشتری در کنار هم داشته باشیم شرایط بهتر خواهد شد.
زمان سفر پرسپولیس به اراک برای بازی با آلومینیوم مشخص شد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در اقدامی قابل تامل نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی حاشیه سازی کردند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ