یک روحانی که مهمان برنامه تلویزیونی شبکه افق بود از دولت و رئیس جمهور انتفاد کرد و گفت: انتظارمان از رییس‌جمهور امام‌حسینی بیشتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.
در این فیلم سطحی از فناوری مدیریت راه دور پلوپز چندکاره را مشاهده می کنید که البته برای دوران پیشرفته امروز نیز همچنان هیجان انگیز به نظر می رسد./ موبنا
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
ملخ‌های مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای پادنای شهرستان سمیرم هجوم برده‌اند. عملیات مبارزه با این آفت ازطریق سم‌پاشی توسط تیم مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی آغاز شده است.
شرکت «اسپیس اکس» به مدیریت ایلان ماسک، از جدیدترین مدل سرویس اینترنت استارلینک رونمایی کرد. از این پس گیرنده‌های جدید استارلینک قادر خواهند بود در حال حرکت و تقریبا در هر نقطه‌‌ای از زمین، اینترنت پر سرعت در اختیار کاربران قرار دهد. این دریافت‌کننده اینترنت که «استارلینک موبیلیتی» نام دارد می‌تواند سطح دسترسی به اینترنت در جهان را دگرگون کند.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
رئیس منابع آب شهرستان سقز: با اعلام هشدار قرمز بارش‌ها و با هدف مدیریت حجم آب سد دریچه خروجی سد بطور کامل بازگشایی شد. حجم خروجی آب از سد در هر ثانیه ۴۵ متر مکعب است که تا پایان بارش‌ها این حجم آب از سد خارج و به رودخانه سقز جاری می‌شود. منبع: جماران
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مدیریت و پرسنل فرودگاه شیراز به خانم‌های بدون حجاب تذکر دادند که اگر می‌خواهید سوار هواپیما شوید باید روسری‌تان را سر کنید.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
زاکانی که با لقب تانک اصولگرایان و در حالی که تجربه‌اش در مدیریت شهری صفر بود؛ بدون داشتن تحصیلات و ویژگی‌های قانونی مرتبط، در 18 ماه گذشته بر مسند شهرداری تهران نشسته اما انگار آنچه برایش جذابیتی ندارد، مسئولیت‌های خدمات شهری پایتخت است. منبع: خبرآنلاین
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
احتمال دارد شما در آینده با گوشی هوشمند خود فرزند دلبندتان را در هر لحظه ببینید و به دنیا بیاورید./خبرفوری
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
محمد امین سلیمی مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا به شدت از مدیران دولتی درباره راهپیمایی اربعین انتقاد کرد
مدیریت بحران هرمزگان اعلام کرد: خسارتی از زمین‌لرزه فین گزارش نشده است.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های میدانی برای ارزیابی خسارات صورت می‌گیرد، خوشبختانه تلفات جانی اتفاق نیفتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ