طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو به مدت ۱۷ روز از یک‌شنبه ۲۷ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، نقشه راه گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش این گروه صنعتی را تشریح کرد.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
رییس جمعیت هلال احمر گفت: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع ۸۰ هزار نفر فعال بوده و به مردم خدمات امدادی ارایه کردند.
امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در 14 فروردین خبر داد.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از نجات ٤١ نفر در عملیات‌های رهاسازی در جریان دو روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشردوستانه نوروز ١٤٠٢ خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
صبح امروز رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در جاده‌های سراسر کشور اجرا شد و از فردا، ٢۴ اسفند نیز این طرح در جاده‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عمیات رکورد دار ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عمیات رکورد دار بیشتر ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ابتدای طرح ملی امداد نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱، ۱۲۴ هزار و ۴۷۰ زائر از خدمات سازمان امداد و نجات در داخل مرز‌های کشور بهره‌مند شدند که بیشتر آن به ترتیب در مرز خسروی، مرز مهران و سپس دیگر مرز‌های غربی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان اظهارکرد: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱ در سطح کشور، قرارگاه‌های مرزی به خصوص در مرز‌های غربی کشور خدمات ارائه شد که ۴۷ درصد خدمات در مرز خسروی، ۴۶ درصد در مرز مهران، یک درصد در مرز چذابه، دو درصد در مرز شلمچه و چهار درصد در سایر نقاط کشور انجام شده است.
خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغایت 29 شهریور ماه در طرح اربعین حسینی (ع)، خدمات امدادی به تمامی خودروهای تولیدی خود را در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی ارائه می دهد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ