شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستان مقدس علوی به تشریح طرح ویژه استقبال از زائران اربعین امام حسین(ع) پرداخت.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
وزیر کشور عراق امروز نشستی را در مقر فرماندهی ستاد عملیات کربلا در راستای بررسی طرح امنیتی و خدماتی عاشورا برگزار کرد.
مدیر کل اداره بهداشت کربلا از طرح ویژه مراسم عاشوراء به منظور ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران عتبات خبر داد.
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام سفرهای نوروزی به صورت ویژه و در قالب طرح نوروزی خبر داد.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه پلیس برای مقابله با سرقت در خوزستان آغاز شد.
به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروی هایما هم‌زمان با ارایه محصول جدید هایما ۸S به بازار اجرا می‌شود، گفت: پیرو نتایج مثبت حاصل شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش  عراق از طرح امنیتی ویژه سال نو میلادی در این کشور خبر داد.
معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در ۱۵ ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
رییس فراکسیون ورزش مجلس از احتمال تصویب طرح معافیت از خدمت ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.
بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
با اضافه شدن طرح اربعین به تقویم طرح‌های فراجا، شاهد تشکیل قرارگاه ظفر در مرزها، استفاده از پهپادها و جایروپلن ها و بکارگیری یگان ویژه در مرزها هستیم.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ