مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از افزایش توان امدادی، بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در اربعین و در خاک ایران و عراق خبر داد.
مهاجم شماره ۳ فولاد به آمار بیشترین بازی با پیراهن این باشگاه رسید.
هر سال با نزدیکی به ایام نوروز مصرف بنزین افزایش پیدا میکند اگرچه در هفته نخست از تعطیلات ناترازی بنزین به ۷ میلیون لیتر رسید اما حالا به نظر می رسد میانگین مصرف روزانه سربه سر رسیده است.
سازمان میادین میوه و تره بار در اطلاعیه ای ساعات فعالیت این مراکز در ایام نوروز را اعلام کرد.
دولت مکلف شد در اعطای مزایای جانبی از قبیل پرداختهای مناسبتی، رفاهی، بیمه تکمیلی، هزینه ایاب و ذهاب، حق مسکن به‌ گونه‌ای عمل کند که موارد مذکور به صورت عادلانه به کارکنان داده شود.
با موافقت نمایندگان مجلس، به‌ منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی به شهرداری‌های کشور اجازه داده شد تا سقف ۱۸ همت اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
علیرضا منصوریان برای موفقیت در فولاد، روی کمک ایوب والی به عنوان کاپیتان تیمش، حساب ویژه‌ای باز کرده است.
در شرایطی که در روزهای اخیر تنش ها در اراضی اشغالی به طور فزاینده ای روندی تصاعدی داشته، محافل داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از کابینه نتانیاهو را شدت بخشیده اند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مسئله ایاب و ذهاب مسئله‌ای است که پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: یکی از پیشنهادات ما در موضوع دانش آموزان استثنایی این است که شهرداری‌ها مکلف شوند ایاب و ذهاب این دانش آموزان را به عهده بگیرند.
ایوب کلانتری در نیمه اول و بعد از برخورد با رضاییان در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد اما داور، اعتقادی به پنالتی نداشت.
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلاتی که به واسطه تعطیلی متکثر مدارس در سال تحصیلی جاری رخ داد، مقوله دریافت وجوه از اولیاء دانش‌آموزان برای هزینه‌های مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و تغذیه محصلان بود
سازمان لیگ اعلام کرده که دربی استقلال و پرسپولیس قرار است روز سه شنبه برگزار شود و این در حالیست که طی هفته‌های اخیر، دیدارهای لیگ طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شده بود.
رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به کمیسیون شورا‌ها بیایند و مقرر شد که امکانات ایاب و ذهاب و اسکان در تهران برای خانواده امینی فراهم شود.
رسیدن طوفان ایان به ایالات متحده آمریکا، سبب اتخاذ تدابیر ویژه ای شده است.
در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شوند، تصریح کرد: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود. قبل از شروع سال تحصیلی جدید باید بحث‌های رفاهی، خوابگاهی، تغذیه و ایاب و ذهاب دانشجویان برنامه‌ریزی شود تا امکانات لازم برای دانشجویان مهیا شود.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
سازمان دامپزشکی کشور دستورالعمل‌های بهداشتی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
انجمن اسلامی دانش آموزان از فراهم کردن مقدمات سفر و اسکان ۵ هزار دانش آموز در ایام اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ