مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به تعطیلی رسمی پایتخت، طرح ترافیک در تهران فردا ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز سه شنبه ۱۶ خرداد هنوز تصمیمی برای تغییر زمان اجرای طرح ترافیک گرفته نشده است.
به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تعیین ساعت طرح ترافیک با شورای عالی ترافیک است و در صورت تصمیم بر تغییر ساعت طرح این موضوع در شورای ترافیک تصویب می‌شود.
هر شهروند دارای پلاک با سر شماره تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد و در صورت اتمام ۲۰ روز سهمیه نصف تعرفه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک از وی دریافت می‌شود.
طرح ترافیک تهران از امروز چهاردهم فروردین ماه با قیمت جدید در پایتخت اجرایی شد.
اگر خودروی دارای معاینه فنی برتر قبل از ساعت ۱۰ ورود و خروج از محدوده داشته باشد باید مبلغ ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ ریال به ازای هر روز در محدوده طرح ترافیک و ۲۷۵ هزار و ۹۴۰ ریال به ازای هر روز در محدوده کنترل آلودگی هوا بپردازد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک از روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ لغو بوده و در سال نو با شرایط جدید اجرا خواهد شد.
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد:طرح ترافیک از فردا تا پایان نوروز اجرا نمی‌شود
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ترافیک برای امسال ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی سال آینده ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد طرح ترافیک به قوت خود باقی است و اجرا خواهد شد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه، به منظور مدیریت مصرف گاز، واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل بوده و امکان بازدید از این مجموعه وجود ندارد.
پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.
پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
از ابتدای امسال تاکنون سامانه «تهران من» که برای رزرو مجوز تردد در محدوده‌های ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، سه نوبت دچار اختلال شده است.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران درباره انتشار اخباری مبنی بر ثبت جرایم اشتباه رانندگان توسط دوربین‌های طرح ترافیک، گفت: داده‌های طرح ترافیک در همان روز ثبت می‌شود
عضو شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و مطالعات جامع ریلی منوط به اجرایی این موضوعات بود.
پیش از این طرح ترافیک در تهران از ساعت ۶:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه داشت که با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از ابتدای مهر از ساعت ۶:۳۰ آغاز و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ