معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در 14 فروردین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی صمیمانه و همدلانه مردم نیکوکار و خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین و برگزاری پویش‌های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری، ۱۲۷ حادثه در سطح استان ثبت شده است.
رییس جمعیت هلال احمر گفت: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع ۸۰ هزار نفر فعال بوده و به مردم خدمات امدادی ارایه کردند.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به ۵۸ هزار نفر، امدادرسانی شده است
سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر با اشاره به تداوم طرح ملی نوروزی هلال احمر از انتقال ۱۳۴۷ مصدوم سوانح و حوادث مختلف توسط ناوگان امدادی این جمعیت به مراکز درمانی خبر داد.
امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
مدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
هلال احمر اعلام کرد:طی سه روز گذشته و در شروع تعطیلات نوروزی ۵۶۰ مورد عملیات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام شده که ۶۳ درصد از کل حوادث مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از نجات ٤١ نفر در عملیات‌های رهاسازی در جریان دو روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشردوستانه نوروز ١٤٠٢ خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
صبح امروز رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در جاده‌های سراسر کشور اجرا شد و از فردا، ٢۴ اسفند نیز این طرح در جاده‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
مشهد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت: آموزش‌ها به صورت دائمی ادامه خواهد یافت.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بررسی‌های انجام شده، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده مددجویان در سال ۱۴۰۰ در مسیر درست در حال فعالیت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ