رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان اظهارکرد: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱ در سطح کشور، قرارگاه‌های مرزی به خصوص در مرز‌های غربی کشور خدمات ارائه شد که ۴۷ درصد خدمات در مرز خسروی، ۴۶ درصد در مرز مهران، یک درصد در مرز چذابه، دو درصد در مرز شلمچه و چهار درصد در سایر نقاط کشور انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جدید باشگاه پیکان با توجه به شرایط سامان‌یافته فوتبال مردان، به دنبال آن است تا وضعیت دیگر تیم‎‌های این باشگاه را به شرایط پایدار برساند.
منابع عبری مدعی شدند که مقامات پاراگوئه در صدد انتقال مقر سفارت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی هستند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احتمال پیوستن سعید عزت اللهی به این تیم را رد نکرد و گفت: مدیران باشگاه در تلاش برای بازگرداندن کریم باقری که زحماتش فراموش نشدنی است، هستند.
باشگاه استقلال درصدد جذب مسعود ریگی بازیکن فصل گذشته سپاهان است.
سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری با انعقاد توافق‌نامه‌ای  ۵۲ سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش را  به مدیریت بحران تهران منتقل کردند.
انزو مارسکا، دستیار سرمربی پپ گواردیولا در سیتی، برای هدایت لسترسیتی با سران این باشگاه به توافق رسیده است.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرده است که ترکیه ۵۰۰ هزار پناهجوی سوری را به خانه می‌فرستد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید دولت او در حال آماده‌سازی طرحی برای بازگرداندن مهاجران و پناهجویان سوری به کشور خود است که در جریان آن یک میلیون پناهجو به سوریه بازگردانده می‌شوند.
رییس فدراسیون تکواندو گفت: از آقای پولادگر که خودش بیست و اندی سال رییس این فدراسیون بوده توقع داریم از این رشته حمایت کند.
ماجرای بازگرداندن کل تیم ایران بعداز کشتی با اسراییل
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر شده است.
نخست وزیر عراق در دیدار با اعضای پارلمان اروپا خواستار کمک برای بازگرداندن اموال به غارت رفته کشورش شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر جوان به آغوش گرم خانواده با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خبر داد.
وزارت کشور: بازگرداندن هواپیمای خانواده دایی دستور شورای امنیت نبود
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
مدیرتیم های ملی وزنه‌برداری معتقد است برای رسیدن به اقتدار سابق این رشته باید همه کمک کنند.
بازگرداندن قائدی به استقلال چقدر خرج داشت؟
قدس به موجب قوانین بین‌الملل شهری تحت اشغال است و بر این اساس، هیچ کشوری نباید تا تعیین تکلیف نهایی این شهر، سفارت خود را به آن منتقل کند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: از ابتدای امسال تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه، با همت و تلاش بی وقفه کارکنان، با رشد صد درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۰ هزار خودرو تجاری‌سازی شده است.
سه بانک آینده، دی و سرمایه به عنوان بانک‌هایی که مجموعا بیش از چهل هزار میلیارد تومان زیان خالص داشته اند، تا به امروز برای ارائه لیست بدهکاران کلان خود به بانک مرکزی اقدامی انجام نداده اند.
از زمان فرار محمودرضا خاوری به کانادا با وجود پیگیری‌های متعدد از مراجع مختلف، کانادا نسبت به بازگرداندن این مفسد اقتصادی اقدامی صورت نداده و رفتار دولت کانادا در این مورد به گونه‌ای بوده است که حتی برخی مفسدین اقتصادی دیگر نیز به این کشور گریخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ