طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه محرم از ۲۷ تیرماه تا جمعه ۶ مردادماه در مشهد مقدس خبر داد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز طرح استعدادیابی، توانمندسازی و حرفه آموزی کودکان کارخبر داد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
با هدف توسعه محصولات الکترونیک و افزایش سطح مطلوبیت از خدمات پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران، طرح "سهمینو" این بانک آغاز شد.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.
صبح امروز رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در جاده‌های سراسر کشور اجرا شد و از فردا، ٢۴ اسفند نیز این طرح در جاده‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
با هدف ایجاد بستر خرید اقساطی کالاهای زود مصرف از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجرای سراسری طرح "کیف پول الماس" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان موضوع تفاهم نامه اخیر سازمان پژوهش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: طرح کشت قراردادی گندم آبی در خراسان رضوی با هدف حمایت از کشاورزان و تأمین گندم مورد نیاز آغاز شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان اتوبوسرانی تهران دوره‌های آموزشی ضمن خدمت در قالب طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش صورت می پذیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان خبر داد و گفت: پنج درصد از تمام مسکن ها به ایثارگران عزیز در طرح جهش ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در سطح شهر موارد را به مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اعلام کنند.
طرح نذرآب پنج هلال احمر با چند هفته‌ای تاخیر، آغاز شده است. امسال بر خلاف سال‌های گذشته، تمام استان‌های کشور هم برگزارکننده و هم دریافت‌کننده خدمات هلال‌احمر در طرح ملی نذر آب هستند.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ