صبح امروز رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در جاده‌های سراسر کشور اجرا شد و از فردا، ٢۴ اسفند نیز این طرح در جاده‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه محرم از ۲۷ تیرماه تا جمعه ۶ مردادماه در مشهد مقدس خبر داد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت ۲۰ روز از آغاز طرح نوروزی سفر کردند.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری، ۱۲۷ حادثه در سطح استان ثبت شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران از انجام ۷۵۲ هزار مورد اعمال قانون و ۲۸۰۳ مورد اعزام خودروی متخلفین به پارکینگ از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ در پایتخت خبر داد.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال قانون ۱۳۸ هزار و ۲۵۷ دستگاه خودروی حادثه‌ساز از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از آغاز فرایند اجرایی طرح مولدسازی دارایی‌های دولت از بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.
اهواز- سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان اضطراری داده شده‌اند.
یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.
هلال احمر اعلام کرد:طی سه روز گذشته و در شروع تعطیلات نوروزی ۵۶۰ مورد عملیات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام شده که ۶۳ درصد از کل حوادث مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از رکوردشکنی سفرهای بین استانی دو روز اول طرح نوروزی در مقایسه با چهار سال گذشته خبر داد.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
رئیس پلیس راه فراجا از آغاز طرح ویژه ترافیکی از بیست و چهارم اسفند تا چهاردهم فرودین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ