مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
ایران در اجلاس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل در جده حضور فعال داشته است.
هلدینگ ماهان به همراه ۲ شرکت فولادی و معدنی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالورژی و تجهیزات وابسته، حضوری فعال داشت.
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
حضور فعال بانک آینده در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
در آستانه برگزاری دیدار شهرآورد، بانک شهر از تعدادی از بهترین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تقدیر و تشکر به عمل آورد.
سرمایه فرّار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
در شهر کاشان نیرو‌های مخصوص امر به معروف دیده شدند. هنوز از جزییات ماجرا خبری اعلام نشده است.
وزیر اقتصاد از حضور فعال بخش خصوصی در خرید وفروش نفت و میعانات گازی با رونمایی از اوراق سپرده نفتی و میعانات گازی خبر داد.
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: تمام مجوزهای کسب‌وکار بدون حضور و بدون کاغذ از طریق سامانه ملی مجوزها از امروز انجام می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس‌های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست‌ها به اهتزاز درآورده است.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
کاملا طبیعی است که بیگانگان روی گسل‌های اجتماعی و سیاسی حساب بازکنند و مترصد موقعیت بمانند تاحداکثر استفاده را ببرند، آنکه نباید چنین اجازه‌ای بدهد مردمند و مردم درصورت حضور واقعی و موثر و اراده‌مند در سیاست‌های خرد و کلان توان خلع سلاح کامل اغیار را دارند. مردم مشروعیت‌سازند و مشروعیت ثبات و استحکام وقت‌دار می‌آورد. مخالفان واقعی استیلای بیگانه زمینه‌های رجوع به مردم و حاکمیت آن‌ها بر سرنوشت خود را فراهم می‌کنند. در غیبت حضور قانونی و جدی مردم در ساحت سیاست است که تهدید‌ها از هر سو فعال و گاهی کوچک‌ترین مسائل تبدیل به بحران می‌شوند.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.
اردبیل - رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: ۵ نفر از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان اردبیل در ۴ رشته ورزشی حضور موفق داشته و در اردوهای تیم ملی حاضر هستند.
۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: روالی که اقایان دارند و این نوع برخورد با مردم و این یک جانبه نگری نسبت به همه چیز و نادیده گرفتن کامل طرف مقابل، نتیجه را نشان آنها داده است و من نگران هستم.
عضو حزب موتلفه نوشت: عده‌ای از زنان ظرفیت اخلاقی کافی برای رفتن به محیط‌های هیجانی را ندارند.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وظیفه ما به عنوان پلیس امنیت و آرامش شهروندان است باید تلاش کنیم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان‌های مختلف سیاسی باور کنند فقط رنگین کمانی از سلیقه‌های مختلف سیاسی می‌تواند کشور را نجات دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ