معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح بازدید از سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های شهرری خبرداد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید برای اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید بر اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
عضو شورای شهر تهران گفت:عدم نظارت تاکسیرانی در اعمال و اجرای نرخ کرایه‌ها از مشکلات شهروندان است.
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در راستای وظیفه راهبری، نظارت و سنجش اثربخشی سیاست‌های فرهنگی و راهبردی عفاف و حجاب مصوب این شورا به بررسی کیفیت اجرای این مصوبات از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
طرح نظارت بر خدمات قالیشویی، در راستای اجرای طرح عیدانه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، با هدف نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، در استان تهران در حال اجراست.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: وزارت اقتصاد و دارایی برای اجرای صحیح بخشنامه بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی، نظارت‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.
هیئت عالی نظارت عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۱ تهران از اجرای مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۱ خبر داد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کمیسیونی ویژه برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.
رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح دارویار، افزایش ظرفیت پزشکی در کنکور و نسخه الکترونیک از دستاوردهای بزرگ دولت مردمی در حوزه سلامت است.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی گفت: قرارگاه نظارت بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این سازمان تشکیل شده است.
رئیس عدلیه گفت: دستورالعملی در خصوص «قانون جامع حمایت از حقوق معلولان» در قوه قضائیه در دست تدوین و نهایی شدن است.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان کل استان‌ها را مامور کرد که بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی رصد و نظارت داشته باشند.
مشهد ـ کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس و همه نمایندگان وظیفه دارند که بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند، رئیس جمهور نیز بارها بر اجرای قوانین تاکید داشته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به تشریح چگونگی اجرای عملیات فرهنگی در شهر تهران پرداخت.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ