شورای عالی فضای مجازی کشور شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
تعضا مجمع فدراسیون جودو طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان با توجه به رفع تعلیق رئیس فدراسیون جودو، خواستار حمایت و همکاری با آرش میراسماعیلی شدند.
فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باقی ماند.
نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.
زهره مرزوقی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا منصوب شد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.
نشست رئیس فدراسیون جودو با مدیر تیم های ملی با معرفی اعضا کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان به پایان رسید.
پس از انگلیس، اپ تیک تاک برای اعضا و کارمندان پارلمان اسکاتلند و همچنین نیوزلند ممنوع شد.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ ۲۲ اسفندماه خبر داد.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: با تغییرات ارزی تعداد ورزشکاران پیوند اعضا اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا از ۶۰ نفر به ۲۲ کاهش پیدا کرده که این کاهش با افزایش بیشتر قیمت ارز ادامه خواهد داشت.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
«وحید فرمان آرا» به عنوان سرپرست جدید واحد «اعضا و اشخاص وابسته به اعضا» در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس شورای اسلامی از اقدام شورای عالی فضای مجازی در اصلاح مصوبه شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور انتقاد کرد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ماموران ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند و مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود، کشف شد.
نشست مشترک اعضا هیئت دولت با هیئت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۱) در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
با حکم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضا جدید هیأت مدیره و هیأت نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ