نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
سرمربی استقلال قصد ندارد از ماموریت تازه آغازشده‌اش عقب بکشد.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای برای صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران وقت تعیین کرد.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
حمدرضا اخباری تکلیفش برای فصل آینده را مشخص کرده و در صورتی که راهی خارج از کشور نشود در تبریز خواهد ماند.
در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پورتو باقی مانده است، مدیران این باشگاه قصد دارند مهاجم ایرانی خود را حفظ کنند.
سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک رسما هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت.
تیم‌های هلاس ورونا و اسپتزیا باید در بازی پلی آف به مصاف هم بروند تا تکلیف سومین تیم سقوط کرده به سری B مشخص شود.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن توصیه در خصوص تجهیزات خودرو قبل از سفرهای نوروزی درباره وضعیت بیمه شخص ثالث و بدنه به نکات مهمی اشاره کرد.
هادیانفر با بیان اینکه نصب پلاک سوم روی خودرو‌ها کار بسیار اثربخش و درستی است که باید انجام شود، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع تکلیف قانونی سال ۸۴ است که به دلایل مختلفی اجرا نشده بود و از وقتی که من به پلیس راهور آمدم پیگیر اجرای آن هستم و خوشبختانه اقدامات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. ما در آخرین اقدامات به مرحله تولید نرم افزار رسیدیم که نرم‌افزار‌های این پلاک سوم باید آماده شود.
تیم خانه بسکتبال اسدآباد با انگیزه صعود به لیگ برتر و با کسب پیروزی‌های امیدبخش به همراه پنج تیم برتر دیگر در جمع شش تیم برتر و صعودکننده به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفتند و تکلیف ۱۰ تیم دیگر این مرحله هفته آینده با برگزاری دیدارهای برگشت گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد؛ خانه بسکتبال اسدآباد با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مرحله دوم پلی آف به دنبال صعود به دور بعدی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عبور عابرین پیاده در عرض بزرگراه‌ها ممنوع است، گفت: اگر عابرین پیاده به تکلیف خود عمل نکنند، عابر پیاده مقصر شناخته می‌شود.
پلیس برزیل امروز از بازداشت بمب‌گذار مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رییس جمهور این کشور خبر داد.
رییس انجمن مددکاران اجتماعی گفت: در آنجا تکلیفی که برای پلیس مبنی بر جمع‌آوری در نظر گرفته شده، زمانی است که کودک در جایی مشاهده شود که ممکن است برای او آسیب‌زا باشد و در مخاطره جدی قرار گیرد و اینطور نیست که پلیس از فردا در خیابان هر کودک کار و خیابانی را دید برای جمع‌آوری‌اش اقدام کند.
امشب با مشخص شدن سه تیم صعودکننده از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا تکلیف گلدان‌های قرعه‌کشی مرحله نهایی چمپیونزلیگ به صورت کامل روشن خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ