نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص موضوعات مورد توجه دو کشور به ویژه پرونده هسته‌ای ایران بحث و تبادل نظر کردند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و درباره زمینه های همکاری میان وزارتخانه و باشگاه سنگ آهن بافق بحث و تبادل نظر کرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
مقامات سوری و لبنانی پرونده آوارگان سوری در لبنان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
امروز در صحن مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کشور در بخش دارو بحث و تبادل نظر و تاکید شد که باید حقوق گمرکی واردات دارو کاهش یابد تا دارو ارزان به دست مردم برسد.
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با پدرسون راه‌های حل بحران سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
پادشاه اردن در جریان دیدار با اعضای کنگره آمریکا در خصوص مسأله فلسطین و آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به بوگوتا با معاون وزیر خارجه کلمبیا درباره موضوعات دوجانبه و تحکیم همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر کرد.
وزیران خارجه ایران و عمان در تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت گفتگو برای لغو تحریم‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
در تماس تلفنی وزیر خارجه عراق و امیرعبداللهیان آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه برگزار شده تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری روسیه، پاشینیان و پوتین درباره آخرین وضعیت کریدور «لاچین» و ماموریت نیروهای حافظ صلح روسیه بحث و تبادل نظر کردند.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق و رئیس اقلیم درباره تحولات سیاسی عراق و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
«تمیم بن حمد آل ثانی» و «ولودیمیر زلنسکی» تلفنی درباره تازه ترین تحولات بحران اوکراین بحث و تبادل نظر کردند.
نخست وزیر سوریه میزبان وزیر راه و شهرسازی کشورمان در دمشق بود و طرفین درباره موضوعات متعددی بحث و تبادل نظر کردند.
در تماس تلفنی وزیر خارجه عمان با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ