دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: با تغییرات ارزی تعداد ورزشکاران پیوند اعضا اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا از ۶۰ نفر به ۲۲ کاهش پیدا کرده که این کاهش با افزایش بیشتر قیمت ارز ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بارها در مورد کاهش وزنه‌بردار هشدار داده بودیم اما گوش شنوایی نبود.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
تعداد دام سبک موجود در دامداری‌های کشور در بهار سال ١٤٠٢ نسبت به بهار سال ١٤٠١ نزدیک به ۱.۷ درصد کاهش یافت.
مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی تاکید کرد: برنامه ما در طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه آزاد به این سمت حرکت می‌کنیم که بتوانیم به ۳۲ واحد استانی برسیم به این معنی که هر استان یک دانشگاه داشته باشد و واحد‌های دانشگاه آزاد در دانشگاه استانی ادغام شوند. این برنامه برای سایر دانشگاه‌ها نیز اجرایی خواهد شد.
بر اساس نتایج انتخابات پارلمانی کویت، شمار زنان در مجلس امت این کشور کاهش یافت.
هیات رییسه فدراسیون فوتبال مصوب کرد که لیگ برتر سال آینده با حضور 80 داور و کمک داور و 5 داور ذخیره برگزار شود.
افزایش تعداد شهرهای «نارنجی» و کاهش تعداد شهرهای «آبی»
به گفته محققان، پاسخ به اینکه چند قدم برای کاهش وزن لازم است، چندان ساده نیست.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد.
کمیته داوران برای اجرای نظر مهدی تاج درباره کاهش تعداد قاضی‌های لیگ برتر با یک چالش بزرگ مواجه است.
تعداد دام سبک موجود در دامداری‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش و تعداد دام پروار شده افزایش یافت.
وزارت خارجه استونی طی بیانیه ای اعلام کرد که روسیه باید شمار دیپلمات های خود در این کشور را کاهش دهد.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا از کاهش تعداد ورزشکاران اعزامی پیوند اعضا به مسابقات جهانی ایتالیا به دلیل نبود منابع مالی کافی خبر داد.
پیش‌نویس اصلاحیه قانون اتاق بازرگانی ایران، در بخش مربوط به هیات نمایندگان اتاق تغییراتی ایجاد کرده از جمله اینکه تعداد اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران را از ۵۱۰ نفر به ۳۲۰ نفر رسانده است.
کاهش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد وخامت اوضاع و افزایش شمار شهر‌های قرمز بودیم، این هفته اوضاع بهبود یافته و از شمار شهرهای قرمز کاسته شده و بر شمار شهرهایی که با رنگ‌های دیگر مشخص شده‌اند، افزوده شده.
بر اساس آخرین به‌روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۰۶ به ۶۴ شهر کاهش و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۵۶ به ۱۶۳ شهر افزایش یافت.
معاون اول قوه قضاییه از کاهش تعداد کل متهمان بازداشتی در زندان های سراسر کشور خبرداد.
با کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کشور، تعداد شهر‌های قرمز نیز کاهش یافت و به ۷۸ شهر رسید.
در حالی که قرار بود تیم ملی کامپوند با ۶ کماندار در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا کند، تنها حضور ۴ کماندار از سوی کشور میزبان برای شرکت در این بازی‌ها مورد تایید قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خسارات قطعی‌های بی‌برنامه برق در سال گذشته را بر این مجموعه تشریح کرد و افزود: مدیریت مصرف برق و تعاملات میان وزارت نیرو و صنعت برق در سال جاری با شرکت چادرملو به مراتب بهتر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ