تعضا مجمع فدراسیون جودو طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان با توجه به رفع تعلیق رئیس فدراسیون جودو، خواستار حمایت و همکاری با آرش میراسماعیلی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
اعضای تیم ملی فوتبال روی حمایت اندک ایرانی‌های مقیم بیشکک حساب کرده‌اند.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
آمریکا و کره جنوبی بیانیه همکاری و حمایت دو جانبه امضا کردند و در آن کره جنوبی همکاری با آمریکا را موثر از توافقات چندجانیه در ناتو عنوان کرد.
آمریکا و کره جوبی بیانیه همکاری و حمایت دو جانبه امضا کردند و در آن کره جنوبی همکاری با آمریکا را موثر از توافقات چندجانیه در ناتو عنوان کرد.
اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس از ادامه کار یحیی گل‌محمدی حمایت کردند.
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.
اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، حمایت از ملی‌پوشان نابینای مطلقِ اولویت چهارم برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی را مصوب کردند.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
اعضای هیئت مدیره استقلال هر یک پس از پایان جلسه در جملاتی کوتاه از ادامه فعالیت‌ ساپینتو در این تیم حمایت کردند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست خود از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حمایت کردند.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال از وزیر ورزش خواستند اجازه فعالیت رئیس این فدراسیون را تا زمان برگزای مجمع فوق العاده بدهد. آنها همچنین از حمایت های سجادی قدردانی کردند.
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای محمدرضا ساکت در برخی رسانه‌ها به گوش رسید که البته این موضوع اساسی ندارد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
منابع آگاه اعلام کردند که اعضای کنگره آمریکا با پیش نویس طرح کمک ۱۲ میلیارد دلاری جدید ایالات‌متحده به اوکراین شامل کمک های اقتصادی و نظامی موافقت کرده‌اند.
اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم از سرمربی این تیم اعلام حمایت کردند.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در حکمی رئیس و اعضای کمیته حمایت علمی آب را منصوب کرد.
چرا هر زمان درباره تاج مشکل یا موضوعی پیش می‌آید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه تهدیدآمیز می‌نویسند؟
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش سی درصدی بودجه ورزشی باشگاه‌های صنعت مس در فصل پیش رو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ