علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست پیش روی خود موضوع تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی را در شرایطی مطرح خواهند کرد که تعداد مخالفان همکاری با کی‌روش افزایش یافته است.
زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.
طبق گفته یک منبع موثق و نزدیک به علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی، جانشین کارلوس کی‌روش نخواهد شد.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
شاگردان کی‌روش فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر خود را مقابل ولز برگزار خواهند کرد.
با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
مهدی محمدنبی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کرده که تکلیف برخی مسائل مثل تعیین دستیار و زمان برگزاری لیگ مشخص می‌شود.
مهدی طارمی درغیاب سردار آزمون یکبار دیگر در پست وینگر چپ به کار گرفته شده است.
به نظر می‌رسد تکلیف دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش هم مشخص شده و به زودی جواد نکونام به تهران می‌آید.
اگر کی‌روش بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تا فردا در مورد تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنیم گفت که با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی به جمع بندی نرسیدند چرا که موافقان حضور کارلوس کی روش نتوانستند مخالفان را راضی به اعلام نظر مثبت کنند.
جلسه فردا (سه‌شنبه) سرنوشت‌ساز خواهد بود و تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کند.
یک منبع موثق گفته است: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شود تکلیف اسکوچیچ هم در فیفادی مشخص می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ