مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان فلاح در بازگشت به ورزشگاه دستگردی مورد استقبال باشگاه سابقش قرار گرفت.
دو ستاره نقل و انتقالات تابستانی در اردوی تیم امید حضور دارند و فعلا مقصد بعدی خود در لیگ برتر را نمی‌دانند.
مدافع جوان و ملی پوش پیکان در آستانه پیوستن به گل گهر سیرجان قرار گرفته است.
سو مصرف مواد والدین با افزایش احتمال بدرفتاری با کودک و قرار گرفتن در معرض خشونت همراه است که می‌تواند منجر به علائم اختلال استرس پس از سانحه از جمله فلاش بک، کابوس و هوشیاری بیش از حد شود.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
پیشنهاد مشوق‌های مالی بخش آب شرب طرح‌های تامین و انتقال آب و چگونگی اجرای آن در نشست بررسی طرح‌های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
ملی‌پوش امید ابراز امیدواری کرد بتوانند طلسم راهیابی به المپیک را بشکنند.
رضا عنایتی از امیر قلعه‌نویی برای حضور بازیکنان باتجربه در اردوی تیم امید کسب اجازه کرده و آنها به اردوی بزرگسالان نمی‌روند.
سنسور اندازه‌گیری دمای بدن گوگل پیکسل ۸ پرو روی پنل پشتی و زیر فلاش LED دوربین اصلی قرار می‌گیرد.
بسترهای حقوقی و تامین مالی و برخی موانع اجرایی طرح های انتقال آب دریا در چهاردهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
«خداکرم داودی» نیز اولین توقفگاه چهار پایان برای جابه جای مسافران را ابتدای سه‌راه فلاح می‌داند: «در این محل که به اسطبل جهانگیرخان شهرت داشت، چند نفر مسئول تیمار و نگهداری از اسب‌ها و قاطر‌ها بودند، تا برای استفاده شهروندان همیشه آماده باشند. اسب‌های مسافرکش چابک و تیزرو بودند و با نژاد‌های بارکش فرق داشتند، از این‌رو مراقبت و نگهداری این قبیل حیوانات اهمیت ویژه‌ای برای صاحبانشان داشت.»
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد میانسال در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
مدافع جوان پیکان در مورد تعویض لباسش با پورعلی‌گنجی به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
با توجه به تحلیل جدیدی از تصاویر راداری فضاپیمای کاسینی قرار است در  کاوشگر «دراگون فلای» روی سطحی از تپه ها و سنگ های یخی شکسته و متلاشی شده بزرگترین قمر زحل فرود خواهد آمد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: فاز نخست توسعه میدان مشترک اسفندیار در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌بینی می‌شود طی مدت ۳۶ ماه به سرانجام برسد.
دکتر مهدی زارع گفت: تعیین کانون زلزله می‌تواند به علاوه و منهای ۵ تا ۱۰ کیلومتر خطا داشته باشد، بنابراین کانون زلزله‌هایی که در دریا اتفاق می‌افتد، ممکن است ساحل باشد. اما زلزله در دریا هم می‌تواند اتفاق بیفتد، به دلیل شکستگی‌ها و گسل‌هایی که کف دریا وجود دارد. در نزدیکی سواحل دریای عمان و خلیج فارس در ایران هم گسل وجود دارد. مثلا در ۳۰ کیلومتری ساحل ایران در دریای عمان، مرز فرورانش ورقه اقیانوس هند و دریای عربی به زیر فلات ایران قرار دارد
امام جمعه اصفهان: به نامزدهای انتخاباتی ایراد گرفته می‌شود که فلان وعده را دادی اما تا کنون انجام نشده است؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود با اولویت‌های متفاوتی رو به رو می‌شود که شاید وعده انتخاباتی او در این اولویت‌ها قرار ندارد، بنابراین او باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ