پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ ۲۲ اسفندماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده پروژه نظامی جدیدی را در آستانه آغاز رقابت‌های انتخاباتی کلید زده است که می‌تواند با در خطر قرار گرفتن نیرو‌های این کشور در منطقه، شرایط را برای کاخ سفید سخت‌تر کند؛ بنابراین اساساً این سوال مطرح می‌شود که آیا رئیس‌جمهور ایالات متحده بر تبعات این اقدام واقف است؟
سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران برنامه جدید هفته‌های اول تا چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
بدیهی است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز مجری برگزاری آزمون نسبت به دریافت هزینه آزمون و یا انتخاب تاریخ جدید اقدام نمایند.
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم مورد نظرش برای انتقال امباپه را به پی اس جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند نیوکسل برای خرید خویچا کواراتخسلیا از ناپولی پیشنهادی ارائه کرده که رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را می‌شکند.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
تاریخ جدید برگزاری مجمع عمومی استقلال برای انتخاب هیئت مدیره اعلام شد.
درحالی شاهد یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌های تاریخ ترکیه هستیم که اردوغان با چند چالش جدی مواجه‌است؛چالش‌هایی از تورم بی‌سابقه و تبعات زلزله گرفته تا اقتدارگرایی در حوزه‌های داخلی و خارجی.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ 22 اسفندماه خبر داد.
سردار سلامی فرمانده سپاه گفت: ما مستمرا رفتار و اراده دشمنان را تعقیب میکنیم به این واقعیت پی بردیم که دشمنان ما به دنبال این هستند که نسل های جدید را از افتخارات گذشته منقطع کنند.
انتخاب تاریخ سوم اسفندماه برای برگزاری مهم‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاشیه‌ساز شده است.
ورزش کشور امیدوار است سال آینده به افتخارات پرتعداد و جدیدی در تاریخ خود دست پیدا کند این در حالی است که برای رسیدن به این هدف بزرگ با مشکل و معضلی به نام «بودجه» مواجه است.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور 24 ساعت هم رد شد اما جانشین بردیف هنوز مشخص نیست.
با پیروزی ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست، مقامات اردنی از تلاش کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی قدس اشغالی نگران شده اند.
روزنامه گاردین در گزارشی به مناسب بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نوشت که کابینه جدید این رژیم افراطی ترین کابینه تاریخ خواهد بود.
تاریخ جدید دربی بعداز جام جهانی قطر
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
فدراسیون کاراته در حالی از تعویق رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد که تاریخ جدیدی برای آن مشخص نشده است.
جین بارلو که به عنوان عکاس مراسم دیدار لیز تراس، نخست‌وزیر جدید بریتانیا با ملکه الیزابت دوم در قصر بالمورال انتخاب شده بود، آخرین عکس ملکه بریتانیا را در تاریخ ششم سپتامبر ۲۰۲۲ به ثبت رساند. ملکه الیزابت دو روز بعد در ۹۶ سالگی در همین قصر درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ