فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری عیادت کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
مجمع فدراسیون دوومیدانی بعد از 2.5 ماه با استعفای هاشم صیامی از ریاست این فدراسیون موافقت کرد.
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد تومان به ما پول داده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد تا جنگ دو متولی تیم فوتبال امید بالا بگیرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
وزارت ورزش و جوانان با استعفای هاشمی صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی موافقت کرد.
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری پس از برنده شدن در انتخابات این فدراسیون گفت: حضور سایر نامزدها باعث شد تنور انتخابات دوچرخه‌سواری داغ شود.
رسول هاشم کندی برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شد.
پیش از این اختلاف بین حمید سجادی با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی علنی شده بود. دوومیدانی پرمدال ترین رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی و المپیک است که ایران کمترین سهم را از آن داشته است
روز گذشته سرانجام اولین جلسه مهدی تاج با مدیران جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فساد ستیز انتظار می‌رود به موضوع فوتبال ورود کنند.
قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل وقت اعلام کرده تا این لحظه تصمیم مجمع برای انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون را امضا نکرده است.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ