حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان نریمان جهان می‌گوید بازیکنان پیکان حتی یک موقعیت هم به گل‌گهر ندادند.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد بازیکنان استقلال تکمیل شده و حتی امکان استخدام سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب نیز وجود ندارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اگر شاگردانش با سیستم جدید احساس ناراحتی کنند آن را تغییر خواهد داد.
کیلیان امباپه تا همین هفته قبل فکر هم نمی کرد که روزی مجبور شود کنار بازیکنان مازاد پی اس جی تمرین کند اما این اتفاق دیروز و امروز رخ داد.
بازیکن تیم والیبال جوانان ایران دچار مصدومیت شدید شد اما دیگر بازیکنان و حتی کادر و اعضای تیم حریف این بازیکن را رها نکرده و با او به اشکال مختلف همدلی کردند.
فدراسیون فوتبال اندونزی به بازیکنان این تیم وعده داده که حتی در صورت گرفتن مساوی از تیم ملی آرژانتین به آنها پاداش خواهد داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
صالح الداود، بازیکن سابق الشباب و النصر معتقد است بازیکنان النصر حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانسته‌اند تغییر شرایط را درک کنند.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
هوادار سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه و هفتمین پیروزی فصل خود را با ارائه نمایشی دلچسب به ثبت رساند.
سرمربی نونهان باشگاه استقلال، در خصوص کسر ۲۲ امتیاز از تیمش توضیحاتی ارائه داد.
پیکان در جدالی که از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و حتی پیمان اکبری هم کنار زمین نیود مقابل شهرداری گنبد شکست خورد.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
حضور بازیکنان جوان حتی در ترکیب تیم های مدعی در لیگ برتر پررنگ تر شده است.
کادر فنی گل‌گهر حتی یک روز استراحت هم پس از بازگشت تیم از اردوی ترکیه برای بازیکنان درنظر نگرفته است.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
رامتین سلیمان‌زاده مرتکب خطای پنالتی عجیبی شد که حتی بعضی بازیکنان پرسپولیس هم متوجه تصمیم داور در آن لحظه نشدند.
حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
بازیکنان باغیرت استقلال ملاثانی از نیم‌فصل اول فصل گذشته تاکنون ریالی دریافت نکرده‌اند.
با این که معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حتی اگر سه بر صفر هم بازنده شویم بازیکنان نیمه دوم به زمین نخواهند آمد، اما این تهدید «توخالی» بود و آبی ها سرموقع به زمین برگشتند.
مدیران منچستریونایتد حتی یک نفر از بازیکنان مورد نظر رالف رانگنیک را نیز در فصل تابستان جذب نکردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ