مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا رشیدپور درباره بازدید سرزده مخبر به پمپ بنزین نوشت: لطفا فواید بازدید سرزده از پمپ بنزین را توضیح دهید.
طی حکمی از سوی مالک باشگاه سپیدرود، مهندس پیمان پارسا به سمت مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت منصوب شد.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
مدیرعامل جدید توییتر اعلام کرد برای متحول کردن این شرکت و دستیابی به دیدگاه مالک توییتر، ایلان ماسک برای این پلتفرم، هیجان‌زده است.
متلک پیروانی به استقلال و سپاهان
سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام، چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.
مالک و مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی هم در استادیوم نقش جهان نظاره‌گر عملکرد جانانه شاگردان مازیار زارع بودند.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
تسنیم : سه‌ شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.
مسئولان باشگاه نساجی پس از پایان بازی تیم‌شان با آلومینیوم به رختکن حریف رفتند.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
در پی اختلافات پیش آمده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان ۱۵۳ اخطار گرفته و رأی قضایی دارد و پلمب شده و مالک فک پلمب انجام داده بود که این اقدام وی منجر به صدور دستور جلب توسط قاضی شده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار در دی ماه سال قبل حکم قضائی داشته و هفته قبل حکم جلب برای مالک صادر شده بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: قاضی برای مالک ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار حکم جلب صادر کرده است.
برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با یک جمله پر حرف و حدیث از سوی گزارشگر اصفهانی مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.
سرمربی نساجی از حمایت‌های مالک و مدیرعامل این باشگاه برای ادامه همکاری تشکر کرد.
حسن اشجاری پس از کشمکش‌های زیادی که در اردوی سبزپوشان تالشی وجود داشت با تصمیم مدیرعامل از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
متلک ساپینتو به داوران و تعویق دربی
محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی و هجمه‌های وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو از تعطیلی این سرویس خبر داد.
خبرنگار وب سایت آجان اسپور ترکیه مدعی شد که مالک فنرباغچه برای جذب طارمی مجددا تلاش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ