بازیکنان باغیرت استقلال ملاثانی از نیم‌فصل اول فصل گذشته تاکنون ریالی دریافت نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه این تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان با مشکل مالی مواجه هستند.
مربی استقلال تهران از وظیفه خاصی که جواد نکونام در طول بازی به او محول کرده پرده برداشت.
تجمع غیرت، عفت و معیشت در حمایت از آمران به معروف و اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، با حضور طلاب و روحانیون و مردم ولایت‌مدار تبریز عصر روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید «حمیدرضا الداغی» نمادی از غیرت ملت ایران است.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: فرهنگ سازمانی، غیرت و تعصب کارکنان نیروی هوایی ارتش، بهترین پیشران برای در صدر ماندن است.
سرمربی استقلال شادی پس از گل تیمش را با هافبک مورد علاقه‌اش جشن گرفت.
فرماندهی انتظامی در پیام سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: نهم دی ماه ۱۳۸۸ روز دین طلبی در برابر دنیا طلبی و خروش غیرت دینی در برابر غفلت و حماقت خودفروختگانی بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با اتحاد و انسجام توانست مقابل ولز به پیروزی برسد و قطعا اتحاد و غیرت ملی خود را مقابل تیم ملی آمریکا هم نشان می‌دهد.
سرمربی جوان و موفق فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برای اولین بار به دور حذفی جام جهانی صعود خواهد کرد.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان عزیز تیم ملی کشتی، با غیرت و شایستگی و همت غرورآفرین خود در مصاف با حریفان توانستند بر سکوی افتخار بایستند و مایه شکوه و عزت کشورمان شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.
اقدام «هادی مطر» جوان ۲۴ ساله لبنانی‌الاصل، یک پیام بزرگ را در خود جای داده و آن وجود محبت پیامبر (ص) در دل مسلمانان و عمق ایمان آنان به عقاید خود است؛ عقایدی که با مرور زمان، تمسخر و هتاکی‌هایی که در طول سال‌های اخیر در اروپا شاهد آن بوده‌ایم، تضعیف نشده و رنگ نباخته است.
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ