فدراسیون فوتبال اندونزی به بازیکنان این تیم وعده داده که حتی در صورت گرفتن مساوی از تیم ملی آرژانتین به آنها پاداش خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدید برای پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته اعضای تیم داد.
دبیرکل ملی المپیک وعده واگذاری مسکن به قهرمانان رقابت های آسیایی را داد.
وعده بودجه ۲هزار میلیارد تومانی در کمیته المپیک
وینگر فصل گذشته سپاهان با پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، قصد دارند نامشان را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در تذکر آئین نامه ای، گفت: در قرآن کریم آمده است که کسانی که علاقه‌مند هستند حرف‌هایی در مورد مومنان بزنند که آبروی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد خداوند متعال وعده داده تا به عذابی دردناک هم در دنیا و هم در آخرت گرفتار خواهند شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
مهاجری نوشت: شاید اگر مسوولان دولتی برخلاف توصیه رییس‌جمهور، حرف نزنند، وعده ندهند، توجیه نکنند، سکوت پیشه سازند و کمتر روی اعصاب مردم یورتمه بروند، اینقدر از چشم خلق نیفتند.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت.
رامون دیاز، سرمربی الهلال معقتد است تیم او در دیدار برابر اوراواردز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته است.
اسپورت به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی هرگونه وعده و وعید این بازیکن به ژاوی برای بازگشت به بارسلونا را تکذیب کرد.
اسپورت به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی هرگونه وعده و وعید این بازیکن به ژاوی برای بازگشت به بارسلونا را تکذیب کرد.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
در صورتی که افزایش سرمایه بانک‌ها به وقوع بپیوندد و وعده وزیر اقتصاد محقق شود، ضمن آن که کفایت سرمایه اغلب بانک‌ها به بیش از استاندارد ۸ درصد می‌رسد، توان تسهیلات‌دهی به مردم و بنگاه‌های اقتصادی نیز افزایش می‌یابد و اندکی از فشار‌های سنگین اقتصادی از دوش عموم مردم کمتر می‌شود.
متولیان حوزه سفر در هفته گردشگری، سخنرانیهای متعددی کردند بررسی این حرف ها گواه آن است که در حوزه گردشگری وعده های جدیدی داده شد که از حالا باید منتظر اجرایی شدنشان باشیم.
اردوغان با بیان اینکه اگر آمریکا به وعده خود برای فروش جنگنده اف ۱۶ به ترکیه عمل نکند، کشورش آن را از جای دیگری تأمین می کند، گفت: مبارزه غربی ها با داعش تا کنون فقط در حد حرف بوده است.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ