یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بار دیگر به بازیکنانش نشان داد که مربی سخت‌گیری است و به هیچ عنوان زیر بار بی‌انضباطی در تیمش نخواهد رفت.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
زاکانی، شهردار تهران در واکنش گفته کسی که در دوره شهرداری‌اش ویرانی به بار آورده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده، حالا می‌خواهد شهردارِ در سایه باشد. ‌
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
تصادفات جاده‌ای در ایران ۲۰ برابر استاندارد‌های جهانی است. پلیس راهور، وضعیت تولید خودرو‌های داخلی و کیفیت پایین را مقصر اصلی تصادفات منجر به مرگ می‌داند. برخی حامیان خودروسازی حتی زیر بار کیفیت پایین خودرو هم نمی‌روند و می‌گویند: «چرا به خودروی داخلی می‌گویی لگن؟ لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.»
مهاجم نروژی منچسترسیتی برای اولین بار به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده و چه کسی نمی داند که این سرآغازی بر بارها ورود به ورزشگاه خانگی رئال خواهد بود؟
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این است که رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این استکه رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
اولین بار سال ۱۳۷۷ و در دوره اصلاحات بود که انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، این دوره از مدیریت شهری با موضوعات عجیب و غریبی روبه‌رو شد؛ موضوعاتی مانند اختلاف بر سر انتخاب شهردار، قصه جالب خواندن استعفای الویری از شهرداری، ترور حجاریان و... و در آخر اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان به انحلال نخستین دوره شورای شهر تهران منجر شد.
احمد محمدی که فصل قبل دیدار استقلال و مس رفسنجان را سوت زده بود، این بار در جام حذفی برای آبی‌ها قضاوت می‌کند.
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه ماه یک بار قیمت خودرو را گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست، لازم است مجلس به این موضوع ورود کند.
در بخشی از یادداشتِ سید احمد خمینی آمده است: کسی که مسئولیت صدا و سیما را دارد باید بداند که بدوش کشنده بار فرهنگی یک ملت است نباید بحرف چند نفر گوش دهد و افراد با فهم مملکت را از حکومت بیزار کند من نمی‌گویم خلاف اسلام قدمی برداریم می‌گویم عوام بازی را بحدی نرسانیم که تحصیل کرده‌ها را از دست بدهیم و حکومتمان حکومت مستضعفین فکری شود.
جان کربی در واکنش به تحولات فلسطین گفت: «ما خشونت را محکوم می کنیم و اجازه نمی دهیم کسی حق دیگران را پایمال کند.»
نعمت احمدی حقوق‌دان گفت: برای نخستین‌بار در کشور یک کاپیتولاسیون داخلی ایجاد کرده‌ایم. یعنی به هفت نفر مصونیت قضایی دادیم که ظرف ۲ سال اموال و دارایی‌های دولت را به هر کسی و با هر قیمتی بفروشند، بدون اینکه به جایی پاسخگو باشند.
ممدریش و اکبر مشتی و مش محمدعلی از بنیانگذاران بستنی سنتی در تهران بودند و مرحوم محمد صالحی معروف به مش ممد آب بند، از آن‌ها فوت و فن بستنی درست کردن را آموخت و اولین کسی بود که از سال ۱۳۱۰در شمیران بستنی درست کرد. برای همین به او مش ممد آب‌بند می‌گفتند.
اخراج برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی کنار گذاشته می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم و عزیزتر می‌شوم.
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت قیام ندارد، ملتی که جیبش خالی باشد قدرت قیام نخواهد داشت لذا مسئولین باید برای حل مشکلات اقتصادی ملت تلاش کنند.
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
چلسی که به دنبال استخدام یک مدیر ورزشی جدید است کسی را هدف گرفته که اولین بار ارلینگ هالند را کشف کرده بود.
بار اول خیلی سخت بود. اصلا نتونستم دست به کیسه‌ها بزنم. نزدیک نیمه شب رفتم که کسی منو نبینه. رفتم سراغ سطلی توی یه خیابون خلوت. پر بود از کیسه آشغال. کیسه‌ها رو از سطل درآوردم و خالی کردم کف پیاده‌رو. چراغ موبایلم رو گرفتم روی زباله‌ها. مقوا و قوطی و پلاستیک رو لابه‌لای پوشک کثیف و تفاله میوه و آشغال سبزی می‌دیدم ولی نمی‌تونستم دست بزنم. بوی گندش حالم رو به‌هم زد. کنار همون زباله‌ها بالا آوردم. رفتم دورتر نشستم کف خیابون و زدم زیر گریه.
بیشتر افرادی که در بدنه دولت حضور دارند، در کنار نزدیکان آنها، دل خوشی از حضور زنان در ورزشگاه ندارند و هر بار به بهانه مهیا‌نبودن زیرساخت، این مسئله را به زمان دیگری موکول می‌کنند. با این حال، هیچ‌کدام از همین افراد دولت هم حاضر به پاسخ‌گویی به چنین سؤالی نیستند که چطور برای اجرای برخی برنامه‌های غیرورزشی که خانواده‌ها کنار همدیگر در ورزشگاه آزادی نشسته و به صورت مختلط اجرای برنامه کردند، کسی نگران فراهم‌بودن زیرساخت ورزشگاه نبود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ