ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی آپوئل می گوید که پیروزی در بازی رفت هیچ تضمینی برای صعود این تیم نیست.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با مربی دیگری مذاکره نکرده و صحبت های انجام شده با ساپینتو مثبت بوده است.
هیچ بعید نیست که سهام اوج گرفته ریکاردو ساپینتو در فوتبال ایران سقوط کند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال برای دیدار با هوادار تیمش را با همه توان به میدان می فرستد و به هیچ بازیکنی استراحت نخواهد داد.
سرمربی تیم استقلال تهران ظاهراً به هیچ یک از ارکان باشگاه اعتماد ندارد.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است و هیچ یک از بازی های این تیم در دور برگشت با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، انتشار فهرست نقل و انتقالاتی این باشگاه را تکذیب کرد.
نمایش استقلال در برابر تراکتور با هیچ ادله ای قابل توجیه نیست و کادر فنی استقلال به خصوص ریکاردو ساپینتو هم قبول دارد، تیمش در این بازی در فاز دفاع و حمله خوب نبود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که هیچ پولی در حساب این باشگاه نیست گفت: یک ماه سخت را در پیش داریم که باید بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتقدان عملکرد این تیم گفت: در دیدارهایی که برگزار کرده ایم هیچ تیمی از ما بهتر نبوده و روی اتفاقات همه امتیازات را نگرفته ایم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در یک نشست خبری جنجالی، به سوالات مختلفی پاسخ داد.
دروازه‌بان باتجربه ملوان بندرانزلی مدعی است که در جدال حساس برابر استقلال به دنبال امتیاز خواهند بود و حریف آسانی برای ساپینتو و تیمش نیستند.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان باتوجه به اینکه در هفته اول است برای هیچ یک از دو تیم حیاتی نیست، اما قطعا به لحاظ حیثیتی برای هر دو تیم مهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ