آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
هوشنگ نصیرزاده از فروش 41200 بلیت اینترنتی برای بازی پرسپولیس - تراکتور خبر داد.
پرسپولیس ۱۶ فصلی می‌شود که در هفته اول شکست نخورده است.
افلاطونی با اشاره به آمار مهاجرت به مازندران ادامه داد: حدود ۸۰۰ هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
تیم ایران در دیدار مقابل کره جنوبی به گفته سرمربی تیم ۱۸ دفاع انجام داد که البته در آمار بازی ۱۷ امتیاز ثبت شده است.
بازیکن ایرانی تیم برنتفورد در شرایطی به پایان همکاری خود با این باشگاه رسید که یک آمار عجیب را به نام خود با بازیکن تاتنهام سهیم شده است.
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
استقلال در 3 بازی اخیر در مصاف با تیم های پرسپولیس – پارس جنوبی جم در جام حذفی و صنعت نفت 2 گل به ثمر رسانده که ثبت این آمار از سوی استقلالی ها کمی عجیب است!
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پس از جام جهانی افت عجیبی در گلزنی برای این تیم داشته است.
تیم ملی آمریکا در دو مسابقه پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ بردی به دست نیاورده است.
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
در آغار جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران به عنوان مسن‌ترین تیم حاضر شرکت کننده در این رقابتها معرفی شد.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره جام جهانی بوده است، در زمین دوندگی زیادی ندارد و به اعتقاد برخی «پیاده روی» می‌کند!
تیم ملی آمریکا در سه بازی خود از جمله بازی با ایران فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورده است.
تیم‌ملی اروگوئه در دو بازی جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
تیم شمس آذر دیروز در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور چوکای تالش را با نتیجه 4-1 شکست داد.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
فولاد در دربی خوزستان کاملا نسبت به حریفش برتر بود اما ضربات نهایی شاگردان نکونام از دقت کافی برخوردار نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ