با این که معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حتی اگر سه بر صفر هم بازنده شویم بازیکنان نیمه دوم به زمین نخواهند آمد، اما این تهدید «توخالی» بود و آبی ها سرموقع به زمین برگشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
با پوشیدن پیراهن شماره 5 توسط آرمین سهرابیان به نظر می رسد آبی پوشان قید تمدید قرارداد با عارف غلامی را زده اند.
بعد از تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند، به نظر می‌رسد که از امروز (چهارشنبه) استقلالی‌ها به شمار خرید‌های خود در بازار تابستانه اضافه می‌کنند.
مدافع تیم فوتبال استقلال پس از نشست با سرپرست مدیرعاملی این باشگاه قراردادش را برای فصل آینده تمدید کرد.
باشگاه پرسپولیس مبلغ زیادی برای تمدید قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش خود در نظر نگرفته است.
مربی پرتغالی که هنوز قرادادش برای فصل بعد تمدید نشده است، زمانی که پرسپولیسی‌ها در حال برگزاری جشن قهرمانی بودند، با چهره‌ای درهم و ناراحت ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اخبار و گمانه زنی ها در خصوص بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را صادر کرد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
تمرینات تیم استقلال برای دومین روز متوالی از سوی ریکاردو ساپینتو تعطیل شد!
آخرین باری که یک زوج خط حمله موفق شد بیشتر از 20 گل در لیگ برتر بزند، به لیگ نوزدهم برمی‌گردد.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر به هارمونی خوبی رسیده است تا جایی که خیلی ها می گویند، باشگاه استقلال اگر همین تیم را برای فصل آینده حفظ کند، باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد.
استقلال بعد از پیروزی چهار گله مقابل ملوان و برتری سه گله برابر مس کرمان، این بار در آزادی سه گل به رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان تقدیم کرد تا پیشروی آبی ها به سمت صدر جدول ادامه داشته باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که آبی‌پوشان دیدار سختی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر دارند گفت: هر چند نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول است اما می تواند یک خطر برای استقلال باشد.
تبریز- مدیران تیم استقلال تهران که به دنبال جذب ریکاردو آلوز بودند، به هدفشان نرسیدند و این بازیکن با تیم تراکتور تمدید کرد.
اخباری مبنی بر محرومیت احتمالی بازیکنان استقلال در دیدار برابر پرسپولیس منتشر شده است. ادعایی که نیاز به بررسی دارد.
در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.
تهدید استقلال و پرسپولیس در AFC باحضور تاج
مهاجم باتجربه استقلال بدون تردید غایب بزرگ آبی ها در میدان سخت اصفهان خواهد بود.
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که این تیم به دلیل پخش نشدن تبلیغات دور زمین از شبکه سه سیما، در نیمه دوم بازی با مس وارد زمین نخواهد شد.
شنیده می‌شود به اطرافیان خود گفته است: حالا که استقلال من را در لیست خروج قرار داده به پرسپولیس می‌روم.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
مذاکرات دانشگر با استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد بی نتیجه بود تا این بازیکن تصمیم بگیرد در فصل جدید طلایی‌پوش شود
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ