اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بار دیگر به بازیکنانش نشان داد که مربی سخت‌گیری است و به هیچ عنوان زیر بار بی‌انضباطی در تیمش نخواهد رفت.
روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.
سرمربی تیم ملی واترپلو با تاکید بر اینکه تیم ملی تحت مالکیت هیچ‌کس نیست، گفت: برخی بازیکنان دوست نداشتند به جمع‌ملی پوشان اضافه شوند.
استقلال در انتظار مجمع 16 خرداد و آینده نزدیک است. زمان انتخاب مربی جدید و بازیکنان تازه و کشف منابع مالی.
پس از پیروزی 2 بر یک منچستریونایتد برابر فولام، بازیکنان یونایتد در زمین ماندند تا با هواداران وداع کنند. در مراسم بعد از بازی، دستکش طلای داوید دخیا هم به او اهدا شد.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
بازیکنان استقلال با وجود اینکه از مشکلات مالی گلایه‌مند هستند اما تا پایان فصل این مساله را تحمل می‌کنند و امیدوار به آینده هستند.
کاپیتان صنعت نفت گفت اینکه تیم بد بسته شده یا نه، مهم نیست و باید تا آخر فصل با این بازیکنان بجنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که هیچ یک از بازیکنان این تیم تا کنون درخواست جدایی نداده اند.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
همه بازیکنان تیم ملی قصد دارند شانس خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در سال آینده امتحان کنند.
شب گذشته کاروان کره‌جنوبی از فرودگاه اینچئون وارد این کشور شد.
با اخباری که از تیم ملی در قطر به دست آمده و البته تا امروز کسی به آن اشاره‌ای نداشته، کی‌روش بعد از پایان بازی با امریکا و در رختکن از تمام بازیکنان خداحافظی کرده. وداعی که نشان می‌داد او دیگر قصدی برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.
به محض به ثمر رسیدن تک گل سه امتیازی تیم استقلال بازیکنان آبی‌پوش قصد شادی داشتند که یکی از بازیکنان آبی پوش مانع از این کار شد.
آنتونیو رایو، بازیکن مایورکا، معتقد است که وینیسیوس در جریان بازی به بازیکنان مقابلش توهین می کند و هیچکس به این قضیه توجهی ندارد.
لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بحث‌های فراوانی را به همراه داشته است.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
شماره پیراهن بازیکنان این تیم در حالی اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی شماره هشت این تیم را که در گذشته بر تن بازیکنانی همچون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، علی کریمی، مهدی هاشمی نسب و احمد نورالهی بود، بر تن می‌کند.
جهانگیر کی‌شمس می‌گوید نمی‌داند چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان صنعت نفت را داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ