کریستینا فرناندز کرشنر، معاون رئیس جمهوری آرژانتین ، از یک سوقصد در ملاعام جان سالم بدر برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
روایت شنیده‌نشده‌ای از اعضای تیم حفاظت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از حادثه سوءقصد به ایشان در ششم تیرماه۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد، ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم بدر برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
مدیر تولید فیلم های «شب یلدا» و «به رنگ ارغوان» ادامه داد: دو هفته قبل از صندوق تماس گرفتند اول تصور کردم برای موضوع عضویت هست اما به افطاری در هتل هما (شرایتون سابق) دعوت کردند، عذر خواهی کردم و گفتم نمی‌آیم و بعد شنیدم که افطاری صندوق هنر کنسل شده است.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
مردی که قصد ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی را داشت، شناسایی و نقشه قتل نیز خنثی شد.
اخیر فیلمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در آن یک دستگاه آئودی ئی-ترون تصادف می کند و می بینیم که بسته باتری بزرگ و بسیار سنگین آن از کف کنده شده و به هوا پرتاب می شود!
در یک تور دوچرخه‌سواری در فرانسه، تصادف خطرناکی رخ داد و باعث شد یک دوچرخه‌سوار در آستانه سقوط به داخل دره قرار بگیرد.
نقش مستقیم آلمان در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نقش آفرینی در حوادث اخیر کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شاید هوش مصنوعی هنوز مثل فیلم و رمان های تخیلی ضمیر خودآگاه نداشته باشد اما حداقل به برهم زدن تصور ما از آنچه ازهوش مصنوعی انتظار داریم نزدیک است.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد دومین تبعه اوکراینی مظنون به ترور دختر الکساندر دوگین، فیلسوف برجسته روس را شناسایی کرده است.
در سال جاری و سال آینده، دورنمای تیره تری برای اکران قابل تصور است و سرمایه گذاران این فیلم‌ها احتمالاً با در نظر گرفتن عدم بازگشت سرمایه‌شان این فیلم‌ها را تولید کرده‌اند؛ معادله‌ای که نشان می‌دهد سینمای ایران دست‌کم در حوزه اقتصادی وضعیت طبیعی ندارد.
هرچند ساخته ولفگانگ پترسن، یکی از آثار تاریخی با سطح اکشن بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی بسیاری از منتقدین حرفه‌ای را مقهور خود ساخت، بی‌شک این فیلم با نقد‌هایی در اجرای فرم همراه است؛ هرچند این نقد نمی‌تواند ارزش‌های سینمایی این تریلر را منکر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ