گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز روسی مستقر در سوریه از تلاش گروهک‌های تروریست برای نفوذ در استان‌های حلب و لاذقیه خبر داد.
ستاد کل نیروهای مسلح هشدار داد اگر دولت عراق به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی عمل نکند، عملیات علیه این گروهک‌ها با شدت تکرار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اگر دولت عراق تا شهریور ماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه این گروهک‌ها را با شدت تکرار می‌کنیم.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد در قالب رزمایش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه کردستان از وجود عناصر وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب پاکسازی شد.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مراکز گروه‌های دموکرات، کومله و حزب پاک در اقلیم مورد حمله قرار گرفته و آسیب‌های جدی دیده اند.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق را باید عوامل نیابتی بیگانگان در منطقه دانست.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
اسماعیل کوثری گفت: اکنون شاهدیم گروهک‌هایی مانند کومله، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، هم‌جنس‌بازان، شیطان‌پرست‌ها، مارکسیست‌ها و چپ‌ها درعین اختلافاتی که با یکدیگر دارند با یکدیگر متحد شده و درتلاشند تا گام به گام مسیر تجزیه ایران را عملیاتی کنند.
وزیر امور خارجه گفت: ما تداوم تجاوزات و اقدامات تروریستی گروهک‌ها که در اقلیم پناه گرفته‌اند و امنیت ملی ایران را هدف قرار داده‌اند، تحمل نخواهیم کرد.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
معروفی گفت: آمریکایی‌ها در برجام به دنبال خلع سلاح ما هستند که این خلع سلاح یعنی از بین رفتن اقتدار نظامی ما و همین برخورد ما با گروهک‌های تروریستی پژاک، پ. ک. ک و کومله را که سردار پاکپور در شمال غرب مقرشان را نابود کرد، از اقتدار ماست.
مستند به نام خلق کرد به گوشه‌هایی از جنایات گروهکهای تروریستی حزب دمکرات کردستان و کومله در غرب کشور اشاره می‌کند.
وزیر اطلاعات گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.
وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار «سید حمیدرضا هاشمی»، گفت: گروهک‌های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید.
سپاه پاسداران ایران صبح دیروز چهارشنبه (28 سپتامبر) دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی را علیه مواضع متعلق به گرو‌های «کومله»، «حزب دموکرات کردستان ایران» و «حزب آزادی کردستان» واقع در سلیمانیه عراق را آغاز کرد.
سپاه پاسداران امروز طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مقرهای گروه‌های تروریستی پژاک و کومله را در شمال عراق هدف قرار داده است.
در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق، یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز از تلفات و خسارات خبر داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشوربرای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور،د نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش مقرهای این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ