زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدری در فاصله کمتر از 10 دقیقه به پایان بازی با کادیز موفق به زدن گل برتری بارسلونا شد.
فکری می‌گوید اولین بازی خانگی لیگ برتری شمس آذر در قزوین می‌تواند کار را برای هوادار سخت کند.
وقتی صحبت از یک رژیم زیبایی موثر می‌شود، نکات زیادی مطرح هستند. اما تنها چیزی که هرگز در مورد آن به اندازه کافی نمی‌شنوید، همان مهم‌ترین عامل است: خواب برای زیبایی! خوابی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا با احساس شادابی و زیبایی از خواب بیدار شوید.
موضوع حجاب مسئله زیبایی‌شناختی هم دارد؛ طبق تحقیقات میدانی بعضی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند به دنبال این نیستند که کار خلاف شرعی انجام دهند بلکه گمان می‌کنند اینگونه زیباتر جلوه می‌کنند؛ بنابراین با اینکه حکم فقهی این موضوع مشخص است، اما این مسئله به صورت فقهی حل نمی‌شود حتی اگر کارکرد مثبت حجاب و کارکرد منفی‌ای که بی‌حجابی متوجه خانواده می‌کند را هم بیان کنیم، باز مسئله حل نمی‌شود، زیرا مسئله فرد زیبایی‌شناختی است و باید مسئله حجاب را با زیبایی برای فرد تبیین کرد.
لیگ برتر فوتبال انگلیس از توپ رسمی این لیگ که در فصل 24-2023 مورد استفاده قرار خواهد گرفت رونمایی کرد.
رقابت‌های لیگ یک به دلیل حضور کمتر تماشاچی در بسیاری از اوقات میزبان تماشاگران زن فوتبال است.
چیدن کوسن روی مبل به دکوراسیون خانه عمق می‌بخشد و بر زیبایی بصری فضا می‌افزاید. در این مطلب ۱۱ ایده برای چیدمان کوسن روی مبل را می‌بینید و نکات ساده در این باره را می‌خوانید.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
گیاهان آپارتمانی علاوه بر داشتن زیبایی بصری که فضای خانه را زیباتر می‌کنند برای سلامت فیزیکی بدن و همچنین بهبود خلق و خو فواید گسترده‌ای دارند.
پر‌های فر زیبا را روی سر کوراسو ببینید! اگر کسی با ظاهر این پرنده آشنا نباشد گمان می‌کند به آرایشگاه پرندگان رفته است. کراسو‌های بزرگ از مکزیک تا سراسر آمریکای مرکزی پراکنده شده اند و عمدتاً در مناطق پست زندگی می‌کنند.
با استفاده از ماسک‌های خانگی شما نه‌تن‌ها پوست صورتتان را با موادی که زیباتر و جوان‌ترتان می‌کنند ماساژ می‌دهید و حس و حال خوبی پیدا می‌کنید، بلکه می‌دانید دقیقاً در ماسک شما چه مواد و عناصری وجود دارد و خیالتان راحت است.
والری کارپین سرمربی روسیه در حاشیه تمرین این در ورزشگاه آزادی گفتگویی را انجام داد و تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیا توصیف کرد.
ملوان به عنوان یکی از باسابقه‌ و ریشه‌دارترین تیم‌های لیگ برتر در این فصل رفته رفته توانسته شرایط را برای بقا شکل دهد.
ایمان عالمی معتقد است پیشرفت فنی هوادار باعث می‌شود تا بازیکنان این تیم در سال آینده هواخواهان زیادی داشته باشند.
یک خواننده مشهور عرب در مصاحبه جدید خود به افزایش محبوبیت جورجینا رودریگز بین جوانان کشورش واکنش نشان داد.
مربی تیم فوتبال هوادار در دو بخش از صحبت‌هایش پیش از مصاف با سپاهان به صحبت درباره عباس راکی داور مسابقه پرداخت.
در هفته بیستم از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، استقلال ملاثانی میزبان چوکا تالش بود که این بازی به تساوی پرگل انجامید.
شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
جامی که قهرمان جهان بلند خواهد کرد در زمین استادیوم لوسیل می‌درخشد. هم آرژانتین و هم فرانسه می خواهند برای سومین بار قهرمان شوند.
یکی از تفاوت‌های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می‌شود و در برخی از بازی‌ها این عدد دو رقمی بوده است.
کیت تیم ملی فوتبال ایران در ادوار قبلی جام جهانی همواره رنگ ثابتی داشته اما کمپانی های تولید کننده آن متفاوت بودند.
هافبک فولاد شب گذشته فاصله ای با به ثمر رساندن زیباترین گل سال نداشت ولی تیر دروازه مانع از این کار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ