پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رسانه‌های روسی از حمله پهپادی و وقوع انفجاری مهیب در شهر کورچاتوف، محل نگهداری نیروگاه اتمی کورسک خبر می‌دهند.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که چه جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
تصاویری واضح از لحظه حمله پهپادی اوکراین به محل اقامت پوتین رئیس جمهور روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
منابع ترکیه‌ای تصاویری از محل کشته شدن سرکرده داعش که اردوغان خبر آن را چند روز پیش اعلام کرد، منتشر کردند.
رسانه‌های روس از وقوع انفجار بزرگی در شهر بلگورود روسیه خبر دادند که در پی آن چندین منزل مسکونی در محل وقوع انفجار ویران شده است.
رسانه‌های ژاپن از وقوع انفجاری مهیب در محل سخنرانی نخست‌وزیر این کشور در شهر واکایاما خبر دادند.
فیلمی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در جوادیه تهران در فضای مجازی پر بازدید شده است.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
رسانه‌های فرانسه با انتشار تصاویری اعلام کردند که بر اثر وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر پاریس، مردم سراسیمه در حال فرار از محل حادثه هستند.
آخرین آرزوی پله این بود که در این مکان خاص دفن شود، آن هم به احترام پدرش و علاقه‌ای که به عدد ۹ داشت.
رییس دادگستری البرز در رابطه با ادعای اینکه حمید قره حسنلو در شهادت شهید عجمیان هیچ نقشی نداشته است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، حمید قره حسنلو و همسرش به دنبال فراخوانی که ازسوی رسانه‌های معاند برای شرکت در چهلم فردی به نام حدیث نجفی اعلام شده بود، در محل حادثه حاضر شدند و ضمن حضور در آشوب‌ها از صحنه اغتشاشات فیلم گرفته است و فیلم نیز در گوشی ایشان موجود بوده است.
دامپزشک مستقر در محل نگهداری توله‌یوزها از آغاز رژیم گوشتخواری «آذر» و «توران» که اخیرا در پارک ملی توران پیدا شده‌اند خبر داد.
رسانه‌های محلی قطر از وقوع آتش‌سوزی در محل استقرار هواداران فوتبال در قطر خبر می‌دهند.
مردم اصفهان در محل شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی مامور یگان ویژه ای که در اغتشاشات اصفهان به شهادت رسید حاضر شدند و از همکاران وی تقدیر کردند.
توضحیات حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان را در خصوص حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلمی از شور و اشتیاق هواداران مقابل هتل محل اقامت تیم‌ملی کشورمان در دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
فیلمی از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی را مشاهده می‌کنید.
منابع عبری با انتشار تصاویری از جمع آوری دیوارهای فولادی از برابر منزل نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و انتقال آن به محل سکونت نتانیاهو خبر دادند.
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
یک روز بعد از آتش زدن ایستگاه پلیس واقع در بازار تهران به محل حادثه رفتیم تا بود ونبود این ایستگاه و تاثیرش بر کاهش جرم و جنایت را از زبان کسبه بررسی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ