هرچند ساخته ولفگانگ پترسن، یکی از آثار تاریخی با سطح اکشن بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی بسیاری از منتقدین حرفه‌ای را مقهور خود ساخت، بی‌شک این فیلم با نقد‌هایی در اجرای فرم همراه است؛ هرچند این نقد نمی‌تواند ارزش‌های سینمایی این تریلر را منکر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
ظهر یکشنبه، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور «خاش به تفتان»، تعداد سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده‌ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه‌های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.
یکی از فرماندهان قسام به همراه پسرش در غزه ترور شد و به شهادت رسید.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای ظریف می‌خواهد جاده را برای اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها صاف کند که به نظرم به نتیجه هم نمی‌رسد.
ترشی در سنین بالا ضرر بیشتری دارد و افرادی که سن کمتری دارند به نسبت کمتر تحت تاثیر عوارض منفی ترشیجات قرار می‌گیرند؛ چرا که در سنین بالایی بدن انسان به طور طبیعی مزاج سردتری به خود می‌گیرد.
گارد راس آمریکایی تیم شهرداری گرگان سومین قهرمانی متوالی این تیم را به هواداران گرگانی تقدیم کرد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: ترویج فرهنگ گذشت و صلح، تقویت کننده روحیه همبستگی در جامعه است.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
پاری سن ژرمن در شبی که لیونل مسی را به همراه نداشت، موفق شد با نتیجه 3-1 تروا را شکست بدهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است.
بازیکن سابق تیم فوتبال بنفیکا از تیم پورتو و مهدی طارمی مهاجم ایرانی‌اش و تلاش برای گرفتن پنالتی انتقاد کرد.
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد.
ترقی کفت: پس ضمن اینکه ما حرام شرعی و عرفی به لحاظ فرهنگی در جامعه داریم این مسئله بی‌حجابی به حرام سیاسی هم تبدیل می‌شود. چون در واقع دشمن می‌خواهد از این ابزار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده کند و در آن هدف دشمنی نهفته است.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
تا این لحظه هیچ یک از طرف‌های یمنی از جمله شورای ریاستی (همسو با ریاض) و دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) واکنش رسمی به این واقعه نشان نداده‌اند.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «علی رمزی الاسود» (۳۱ساله) از رهبران این گروه صبح امروز (یکشنبه) در میدان‌های نبرد سوریه در ریف دمشق به ضرب گلوله به شهادت رسید.
امروز استکبار در حال بازسازی و مهندسی مجدد منطقه است تا رژیم صهیونیستی که شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فرزندان فلسطین و عدالت و حقیقت را ترور کرد، دست بالا را در منطقه داشته باشد.
همچنان در انگلیس در مورد پنالتی از دست رفته هری کین مقابل فرانسه بحث می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ