مردی که قصد ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی را داشت، شناسایی و نقشه قتل نیز خنثی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
مقامات روس می‌گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره ترور نافرجام روزنامه‌نگاران کشورش تأکید کرد: طرح ترور روزنامه‌نگاران ارشد روسیه، ماهیت تروریستی رژیم زلنسکی را نشان می‌دهد.
طرح دوباره نام مسعود کشمیری مجالی برای این پرسش هم هست که آیا نفوذ محدود به او و دو نفر دیگر بود یا ممکن است دیگرانی هم بوده باشند منتها به جای ترور و بمب‌گذاری و حذف اشخاص در پی آن که مسیر را به سوی دیگری سوق دهند؟
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که طرح شبکه اطلاعاتی نظامی وزارت دفاع اوکراین برای ترور رهبر کریمه و مقام‌های کلیدی روسیه خنثی شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که طرح شبکه اطلاعاتی نظامی وزارت دفاع اوکراین برای ترور رهبر کریمه و مقام‌های کلیدی روسیه خنثی شد.
داستانی عراق با حکمی طرح تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی علیه مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق در پرونده مشارکت در ترور فرماندهان پیروزی را کلید زد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، طرح اوکراینی برای ترور «کنستانتین مولافیو» مالک شبکه تلویزیونی «سارگراد» خنثی شد.
بسیاری تصور می‌کنند در صورت تصویب این طرح، کاربران شبکه‌های اجتماعی فقط در مورد مسائل سیاسی دچار محدودیت می‌شوند، اما باتوجه به اینکه چنین طرحی گستردگی بسیاری دارد، کاربر‌ها در سایر حوزه‌ها نیز باید روی «لبه تیغ» حرکت کنند؛ چراکه چنین محدودیتی می‌تواند حوزه‌هایی، چون ورزش، مسائل اجتماعی و دغدغه‌های زیست‌محیطی را شامل شود.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه، با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: نام آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
حسین سیاحی، پژوهشگر سیاست بین‌الملل گفت: «جمهوری اسلامی ایران که از سال ۲۰۱۳ حساب ویژه‌‌‌ای روی قرار داشتن نام خود در طرح «کمربند و جاده» چین باز کرده بود، قرارداد ۲۵ ساله را فرصتی بی‌‌‌نظیر در جهت جذب‌‌‌ سرمایه‌گذاری پکن در زیرساخت‌‌‌های کشور در نظر گرفت؛ قراردادی که دربرگیرنده طیفی از موضوعات اقتصادی و امنیتی بود و این تصور را به وجود آورده بود که تهران و پکن را به شرکای اصلی منطقه‌‌‌ای تبدیل خواهد کرد.»
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
طراحان کودتای نافرجام اخیر در آلمان، در حال طرح ریزی برای ترور صدر اعظم این کشور بودند.
ترور چهره‌های اهل سنت چندی پس از اتخاذ مواضع همسو با انقلاب اسلامی و علیه طرح و برنامه‌های گروهک‌های جدایی‌طلب، برای این تروریست‌ها تبدیل به یک رویه شده. رویه‌ای که حالا با ایجاد التهاب بیشتر در فضای استان بیش از پیش لازم است با یک برخورد قاطع به آن پایان داده شود.
به ادعای سرویس امنیتی گرجستان، شخصی که دستور این ترور را داده، یک شهروند ایرانی است که خارج از کشور زندگی می‌کند.
پس از این استعفا، ایتارو ناکامورا بلندپایه‌ترین مقامی خواهد بود که در ارتباط با ترور شینزو آبه کناره گیری کرده است. او در یک کنفرانس خبری گفت: «در فرآیند راستی‌آزمایی طرح امنیتی جدید، متوجه شده‌ایم که وظایف امنیتی ما نیاز به شروعی تازه دارد».
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی، در صفحه توییترش نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.
آکسیوس در گزارشی مدعی شد: وزارت دادگستری آمریکا به مایک پمپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ اعلام کرده بود که او هدف دوم طرح ایران برای ترور مقامات پیشین آمریکا پس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید بوده است.
در پی طرح ادعایی در خصوص علت رحلت امام خمینی که با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها همراه بود، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
در تصویر مشهور امام خمینی در مدرسۀ فیضیه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری جوانی که درست بالای سر امام ایستاده همین حمید نقاشیان است از محافظان امام تا همان اردیبهشت 58 که حالا پیرانه سر چنین ادعایی طرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ