رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با انتقاد شدید از موضع دولت کنونی این کشور در قبال ایران، گفت که بایدن تسلیم ایران شده است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که شکست اوکراین در جنگ با روسیه در میدان نبرد، به وقوع جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد!
مایک پنس رسما در مقابل دونالد ترامپ قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای جمهوری‌خواه خود به مراتب پیشتر است.
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اذعان به شکست ناپذیر بودن روسیه در جنگ اوکراین گفت که اوکراین و آمریکا به شدت تلاش می‌کنند تا «تلفات فاجعه بار» نیروهای اوکراینی را پنهان کنند.
معاون جو بایدن امروز از نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم؛ و ما هنوز هم هستیم.
خبرگزاری رویترز به نقل از رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی به شکل رسمی نامزدی خود برای ریاست جمهوری آینده را اعلام خواهم کرد.
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از قصدش برای دیدار با بشار اسد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخن گفت.
«جیل بایدن» همسر جو بایدن گفت که همسرش قصد دارد مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شود.
نیکی هیلی در این ویدئوی اعلام نامزدی خود، موضع تندی علیه چین و ایران اتخاذ کرد و به اتهام پراکنی علیه پکن و تهران پرداخت.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که برای دوره بعدی ریاست جمهوری در این کشور نامزد خواهد شد.
نشریه نیویورک‌پست در اقدامی تحقیرآمیز، خبر نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را به صفحات انتهایی این نشریه جای داد و او را «گلف‌باز حریص و بازنشسته فلوریدایی» خواند.
ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم، چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.
پلوسی گفت: ترامپ فردی است که صداقت انتخابات ما را خدشه دار کرده است، به سوگند ریاست جمهوری خود احترام نمی‌گذارد و افراد عجیب و غریبی را به دفاتر خود راه می‌دهد که ارزش‌های دموکراسی ما را نمی‌شناسند.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به عنوان نامزد انتخاباتی حضور خواهد یافت.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.
رسانه‌های غربی گزارش کردند، جو بایدن اوراق رسمی ثبت نام خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را نزد کمیسیون فدرال انتخابات این کشور ثبت کرده است.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.
جروم مایکل سگال، کارشناس امور خاورمیانه و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: بایدن اولین رئیس جمهور آمریکایی از حدود نیم قرن پیش است که برای صلح میان اسرائیل و فلسطین تلاش نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ