انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
ایوب والی کاپیتان فولادی‌ها در متنی اینستاگرامی به حواشی دیدار تیمشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان داد.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در واکنش به به خبر خرید خانه توسط پسرش در کانادا گفت: این‌ها پروژه‌های دشمن است تا ما را از انجام کار‌ها باز بدارد. این‌ها می‌خواهند کار‌های خوب دولت دیده نشود.
خزعلی نوشت: از مصوبات مهم دولت مردمی در سفر‌های استانی، کاهش بازماندگی از تحصیل ‎دختران با تامین اعتبار برای تحصیل آنان در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار و ارتقای سطح آموزش بانوان است. این همان چیزی است که دشمن داعش پرور نمی‌پسندد و تحصیلات دختران و پیشرفت آنان درجمهوری اسلامی را تاب نمی‌آورد.
سیدمحمدرضا رضازاده ـ عضو هیأت امناء آستان‌های مقدس در شیراز و مشاور تولیت حرم شاهچراغ ـ درباره اجرای طرح موسوم به ۵۷ هکتار توسعه این حرم، توضیحاتی ارائه کرد.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
انسیه خزعلی گفت: طی یک سال گذشته، کشور‌های همسایه ایران تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفت، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل و ارز ترجیحی را حذف کند تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
خزعلی تاکید کرد که بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود، .. او این را هم گفت که این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.
در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور بدنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم، واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده است.
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.
حسین دهباشی به توییت انسیه خزعلی درباره حضور فرزندش در خارج از کشور واکنش نشان داد.
معاون امور زنان ریاست جمهور در پاسخ به این سوال که آیا معاونت زنان برنامه‌ای برای اتفاقاتی که در حوزه عفاف و حجاب افتاده است دارد، گفت: چه کسی گفته ما واکنشی نشان نداده‌ایم حتماً شما واکنش‌های ما را ندیده‌اید. ما برنامه نشست‌هایی را درباره حجاب و عفاف داشته‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ