خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه ای درباره فیلم منتشر شده با موضوع درگیری آمر به معروف با پلیس صادر کرد.
محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پرونده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ما پیش از منتشر شدن این فیلم، از روابط مدیر کل ارشاد استان گیلان اطلاع داشتیم و به وزیر تذکر داده بودیم. این موضوع ریشه‌ها و ابعاد پنهانی دارد که با صراحت نمی‌توان بیان کرد. هر کسی که این قضیه را بداند و لاپوشانی کند، از دید من خائن به این آب و خاک است
فیلم منتشر شده مربوط به دهه ۹۰ و منطقه بلوچستان بوده و همانند عمده فیلم‌های منتشر شده در دو روز گذشته ارتباطی با درگیری مرزی اخیر ندارد.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
در این فیلم، این ادعا مطرح شده است که خانواده دیپلمات‌های ایرانی در انگلیس برای گذراندن روز سیزدهم فروردین به خارج از لندن آمده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: این ماجرا بررسی شده است و چنین ادعایی هیچ سندیتی نداشته و تکذیب می‌شود.
ماجرای حمله ۲۵ آبان به مردم در محله خانه اصفهان و تصاویر دوربین‌های مداربسته از روز حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
پدر علم ژنتیک در خصوص اینکه عده ای او را دزدیدند، گفت:فکر می کردم نیروهای امنیتی هستند.
در این فیلم ماجرای توصیه محرمانه رهبرانقلاب به سپاه در مورد روسیه را مشاهده می‌نمایید.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
انتشار دو فیلم در رابطه با فوت مهسا امینی، به بسیاری از ابهامات پاسخ داد. فیلم اول مربوط به ورود مهسا امینی به سالن گشت ارشاد و دیگری تشریح معاینات پزشکی قانونی و نتیجه کالبد شکافی بود.
ظهر شانزدهم مهرماه بود که خبر آتش زدن پایگاه پلیس در بازار تهران از سوی اغتشاشگران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما اصل ماجرا چه بود؟
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: فارغ از این که این جمع بندی‌ها به کجا ختم می‌شود، این حادثه تلخ قابل اغماض نیست و هر نهاد و هر فرد مقصر که قصوری داشته، باید پاسخگو بوده و مجلس هم به دقت این مهم را پیگیری می‌کند.
انتشار فیلم خشک شدن چند اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) سبب جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی مالک متخلف و تشکیل پرونده قضایی برای این موضوع با ورود دادستانی شد.
اراذل و اوباش در پارکی فردی را دوره می‌کنند. جوانی به قصد امر به معروف به کمک فرد محاصره شده می‌رود. اراذل او را مورد ضرب قرار می‌دهند و در نتیجه چشمش را از دست می‌دهد.
ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!
زن گفت: من که در آشپزخانه درحال پوست کردن سیب زمینی و بادمجان بودم چاقو به دست به پذیرایی آمدم و در حالی که دستم را به عنوان هشدار تکان می‌دادم مانند خیلی از مادران دیگر به پسرم گفتم اگر یک بار دیگر خواهرت را اذیت کنی، تو را می‌کشم و ادامه دادم تو به طرفداری از پدرت تا این اندازه مرا اذیت می‌کنی درحالی که من تو را به دنیا آورده ام.
قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره
ساخته ایلدیکو انیدی، یک درام تاثیرگذار با ضرب آهنگ پایدار است که با وجود ریتم یکدست، تماشاگر را با خود همراه می‌سازد و این دستاوردی برای فیلمساز مجارستانی است که اسباب تحسین او را فراهم آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ