سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با افرادی که در مراسم عروسی و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند، برخورد قضائی می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عدم رعایت حجاب در انظار عمومی و معابر، جرم عمومی و مشهود است و ضابطین در برخورد با این جرایم، نیازی به دستور مقام قضائی ندارند.
میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از فنس کشی محل تردد یوزهای توران در میاندشت خبر داد و گفت: مرجع قضائی با ترک فعل‌ها برخوردی بدون اغماض خواهد داشت.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
رشت- روابط عمومی دادگستری گیلان شایعه پرتاب کوکتل مولوتف در محوطه دادگستری کل را تکذیب کرد و گفت: دستگاه قضائی با افرادی که چنین اخبار کذبی را منتشر می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.
استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
در پی دستور رئیس قوه قضائی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضائی قرار داد و باید این عزم را در میدان عمل به اثبات برسانیم.
صومعه سرا- رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضا با سودجویان و زمین خواران به شدت برخورد کرده و دست اندرکاران این پدیده تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرند.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحدها در محله هرندی با اخذ حکم قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران، خبر داد.
سازمان قضائی نیروهای مسلح دستور لازم در خصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد.
دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت‌های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا هم انتظارات پلیس در برخورد با سارقان برآورده شود و هم مطالبات دستگاه قضائی محقق شود.
منتظری با بیان اینکه کشف حجاب به موجب قانون جرم است، گفت: البته بنا نیست با مساله حجاب صرفاً برخورد قضائی صورت گیرد و باید مساله بنیادین حجاب را از لحاظ فرهنگی و اخلاقی مورد توجه قرار داد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجزیه‌طلبان بدانند که راه به جایی نمی‌برند، گفت: از نهادهای فرهنگی و قضائی می‌خواهم که به موضوع هنجارشکنی‌ها ورود کنند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور آغاز شده است.
رییس کل دادگستری لرستان افزود: به طور قطع برخورد دستگاه قضائی نیز در این رابطه به استناد قانون است و مجازاتی که قانون در این رابطه مقرر کرده اجرا می‌شود.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند.
رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضائی در خصوص نحو برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر دستوراتی صادر کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور تصرف اراضی، تغییر کاربری، صدور مجوزهای بی‌اساس از سوی شهرداری‌ها و… را از مهم‌ترین مسائل مبتلابه استان‌ها دانست و از بازرسان خواست روی این موضوعات تمرکز کنند.
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مسئول اصلی رسیدگی به این حادثه دستگاه قضائی است که اول از همه هم باید با عوامل مسئول در همین قوه برخورد کند کسی که متهم در این قصه است نمی‌تواند امروز به عنوان مدعی‌العموم حکم صادر کند باید از استان دیگری و یا تهران فردی بیاید چراکه موضوع بُعد ملی دارد. برای اینکه شائبه ایجا نشود باید فردی از تهران به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده تعیین شود.
برخورد با بدحجابی گرچه یک حکم شرعی است، امروز به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده و راهکار رویارویی با آن را نمی‌توان از نیروی انتظامی یا بسیج خواست؛ همان‌گونه که نمی‌توان از روحانیون و مبلغان دینی یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضائی خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ