شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحدها در محله هرندی با اخذ حکم قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تالش- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر برخی مسائل از رونق بیفتد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دور فعلی مدیریت سازمان ملی حفاظت محیط زیست ابلاغ شده تمام کارخانه‌های صنعتی دارای بیش از۵۰ نیروی کار ملزم به استخدام یک فارغ تحصیل رشته منابع طبیعی هستند.
رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از فروش اینترنتی اقلام دارویی و غیردارویی غیرمجاز،خواستار تعلیق همه نمادهای تجاری الکترونیکی مراکز غیرفعال در حوزه دامپزشکی شد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.
طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند با دستور دادستان تهران در منطقه هرندی اجرا شد.
در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، اجرا شد.
مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به تجارب گذشته برخی افراد سودجو با استفاده از امکانات حداقلی به ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز اقدام می کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد تومان در سال آینده موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد در سال آینده موافقت کردند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: صنایع و واحدهایی که تولید کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از وضع قانونی درمجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از واحد هایی که دارای بخش تحقیق و توسعه هستند خبر داد وگفت: این واحدها می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.
بنابر اعلام روابط‌عمومی دادگستری کل استان تهران، تمامی واحدهای قضائی استان تهران روز شنبه تعطیل است.
روابط‌عمومی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: تمامی واحدهای قضایی استان تهران شنبه تعطیل است.
نحوه تشخیص سکه تقلبی از اصل برای افراد عادی مشکل است، ولی باید دانست که سکه‌هایی که توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود دارای عیار هزار در ۹۰۰ است، در حالی سکه‌های تقلبی این عیار را ندارند، حتی در بعضی از مواقع سکه را با فلزاتی مانند مس و برنج درست می‌کنند و با لایه‌ای مانند طلا روی آن را می‌پوشانند که در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسد. تشخصی سکه اصل از تقلبی توسط کارشناس متخصص صورت می‌گیرد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: همه واحدهای ریخته‌گری، با تسهیلگری‌های انجام شده و پیگیری دستگاه‌های مسئول تا کمتر از ۲ سال آینده از شهر اصفهان خارج می‌شوند.
وزارت صمت در نامه ای به ادارات صمت استان‌ها با اشاره به اختلالات سامانه بهین یاب، اعلام کرد که امکان خرید از بورس برای واحدهای مصرف کننده مواد اولیه پتروشیمی از طریق مکاتبه فراهم شود.
واحدهای زیان‌ده آمازون زیر تیغ کاهش هزینه می‌روند
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: واحدهای تولیدی با اقدام قضایی تعطیل نشوند، کوچک و بزرگ هم فرقی ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای پاسخگویی به تهدیدات و نبردهای آتی باید ۴ ویژگی دقیق‌زن بودن، هوشمندی، دور زن بودن و شبکه‌ای محور شدن تجهیزات را مدنظر قرار داد.
بوشهر- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه واردات موز ارزبری بسیار سنگینی دارد گفت: واحدهای گلخانه‌ای به سمت تولید موز، انبه، آناناس و پاپایا بروند.
بانک مرکزی درباره فروش دلارهای تقلبی در واحدهای صنفی غیرمجاز هشدار داد و از مردم خواست فقط از صرافی‌هایی که اسامی آنها در وبسایت بانک مرکزی وجود دارد، خریداری کنند.
بانک مرکزی درباره فروش دلارهای تقلبی توسط واحدهای صنفی غیرمجاز هشدار داد و از مردم خواست فقط از صرافی‌هایی که اسامی آنها در www.cbi.ir وجود دارد خریداری کنند.
آخرین تولیدات گروه بهمن در نصف جهان به نمایش درخواهد آمد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ