رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
حدادی بدون هیچ مسابقه‌ از سفر یکماهه آمریکا برگشت!
فرمانده سپاه سومین عنصر را مکتب بزرگ اسلام عنوان و گفت: مکتب اسلام مکتبی است که استقامت و امید تولید می‌کند. آنچه می‌گویم بر اساس تجربه بیش از ۴۰ سال است. عنصر چهارم هم وجود دشمن بزرگ است. هیچ ملتی بدون داشتن دشمن بزرگ قوی نمی‌شود.
وظایف دولت در قبال کشاورزانِ تولیدکننده محصولات اساسی و در رأس آنها گندم موظف به اعمال انواع حمایت‌های مستقیم کشاورزان از کشاورزان بدون هیچ قید و شرطی است.
تیم فنرباغچه با سعید معروف در نیمه نهایی لیگ برتر ترکیه برابر زراعت بانک آنکارا شکست تلخی خورد.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز جنگ روایت‌ها می‌تواند واقعیت‌ها را آن طور که می‌خواهد جلوه دهد لذا هیچ جهادی در عرصه نظامی و سایر بخش‌ها بدون پشتیبانی جهاد رسانه‌ای پیروز نخواهد شد.
فرنگی ‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان گفت: پس از ۸ ماه از مصدومیتم، عملکردم در جام ابراهیم مصطفی راضی کننده بود.
رییس قوه قضاییه گفت: باید در عمل ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیاتی که آموخته دنیا و آخرت، امنیت و سلامت و عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: کنسلی یا تاخیری در پروازهای فرودگاه مهرآباد تا کنون اعلام نشده است.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی آب بهای کشاورزی در سال ۱۴۰۱ گفت: این اقدام آب منطقه‌ای غیرقانونی است و باید اصلاح شود.
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
گرام سونس، هافبک سابق لیورپول، به شدت از اولیویه ژیرو انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه بازداشت اسدالله اسدی برخلاف مقررات بوده است، گفت: اسدی باید بدون هیچ شرط و شروطی آزاد شود.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بدون مجوز سازمان محیط زیست هیچ پروژه ای اجرا نخواهد شد
نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی گفت: هیچ مسابقه‌ای بدون انتخابی اعزام نشدم و حضورم در تیم ملی بزرگسالان نیز طبق چرخه انتخابی بود
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ