رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضائی در خصوص نحو برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر دستوراتی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشگین شهر- مدیرکل مدیریت بحران کشور گفت: رئیس جمهور بر بهسازی، نوسازی و ساخت با کیفیت‌تر ابنیه‌های سیل زده شمال استان اردبیل تاکید دارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، در راستای تحقق عملی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از ناحیه دستگاه قضا، دستورات مهمی را صادر کرد.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
رئیس عدلیه: بر اساس برنامه هفتم، قوه قضاییه موظف است سند تحول را به‌روزرسانی کند؛ بر همین اساس معاونت راهبردی با همکاری صاحبنظران در داخل و خارج از قوه در راستای به روزرسانی این سند اقدامات مقتضی را ترتیب دهد تا در پایان سال، یک سند تحول به روزرسانی شده، تدوین و فراهم باشد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: چند ماه قبل سازمان بازرسی گزارش داد که در یکی از وزارتخانه‌ها اقدامی در دست اجراست که اگر جلوی آن گرفته نشود، ممکن است بیش از ۹۰۰ میلیون یورو، بدون ضوابط و اخذ تضامین لازم در اختیار افرادی قرار گیرد.
براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه‌ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه‌های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.
رئیس قوه قضائیه در پی پیروزی تیم ملی فوتبال به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی دستوراتی صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه در پی پیروزی تیم ملی فوتبال به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی دستوراتی صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه دستوراتی را در رابطه با ضرورت تسهیل دسترسی مردم به دارو صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه چندین بار یکی از سیاست های کاری خود را کاهش هزینه های دادرسی اعلام کرده و در این رابطه دستوراتی را به مسئولان قضایی داده اما در عمل هنوز گامی در این رابطه برداشته نشده است.
رئیس عدلیه گفت: دستورالعملی در خصوص «قانون جامع حمایت از حقوق معلولان» در قوه قضائیه در دست تدوین و نهایی شدن است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که حادثه زندان اوین جنایتی بوده که به دست عوامل دشمن رخ داده دستوراتی را درخصوص این حادثه اتفاق مطرح کرده و بر ضرورت شناسایی عوامل آن تأکید کرد.
رئیس قوه توضیحات و دستوراتی درخصوص اتفاق رخ داده در زندان اوین در جلسه شورای عالی قضائی مطرح کرد.
رئیس قوه قضاییه کلیه دادستان‌ها و مسئولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد، در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.
محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: زمانی که اخبار مربوط به مرحومه مهسا امینی منتشر شد پیگیر ماجرا بودم و دستوراتی صادر شد. با خانواده امینی همدردیم.
اژه‌ای گفت: دادستانی باید شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به موضوع پرونده فولاد مبارکه اختصاص دهد و همه جوانب قضیه مذکور با نهایت دقت، مورد بررسی قرار گیرد تا به آنچه حق و انصاف است، عمل شود.
رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه رسیدگی به گزارش واصل شده تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستوراتی را خطاب به دادستان تهران صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه رسیدگی به گزارش واصل شده تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستوراتی را خطاب به دادستان تهران صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس گفت: این گزارش هنوز به قوه قضائیه  واصل نشده است اما دادستان و رئیس دادگستری تهران، به محض وصول به موضوع رسیدگی کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ