برخورد با بدحجابی گرچه یک حکم شرعی است، امروز به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده و راهکار رویارویی با آن را نمی‌توان از نیروی انتظامی یا بسیج خواست؛ همان‌گونه که نمی‌توان از روحانیون و مبلغان دینی یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضائی خواست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقابله با جنگ نرم وقتی نتیجه می‌دهد که مردم وارد میدان شوند.
رسانه دولتی سوریه بامداد دوشنبه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
آنچه برای هیدراتاسیون خوب نیست نوشیدنی‌های حاوی الکل یا کافئین از جمله بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی زا هستند. آن‌ها می‌توانند کم آبی بدن را بدتر کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت:بانک‌ها وظایفی دارند و درحال رصد این هستیم که آیا به وظایف خود عمل کرده‌اند یا یا خیر که برای این دسته از بانک‌ها پرونده‌هایی تشکیل شده است.
باکتری‌ها در رطوبت دوام می‌آورند. اگر مستعد بوی بدن هستید پس دقت بیشتری به خشک‌کردن بدن بعد از حمام‌کردن، دوش‌گرفتن و شنا کنید. پیش از اینکه لباس بپوشید با حوله کاملاً بدنتان را خشک کنید، خصوصاً قسمت‌هایی که بیشتر عرق می‌کنند، مثل زیربغل و کشاله ران.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در اطراف دمشق خبر دادند.
اخیراً در رابطه با مسأله حجاب، به اماکنی که قانون را رعایت نکنند اخطار پلمپ داده می‌شود. به درستی یا نادرستی آن کاری نداریم و اینکه اصولاً این اقدام عملی هست یا نه؟ یا روش درستی برای مراعات و اجرای آن به حساب می‌آید و اصولاً به مقابله با بدحجابی کمک می‌کند یا نتیجه عکس می‌دهد هم موضوع بحث نیست؛ اما همین قانون آیا بدون تبعیض در مورد همه مجتمع‌ها و اماکن، رعایت و با همه یکسان برخورد می‌شود؟ آیا هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن مجتمع تجاری یا اداره یا سازمان یا مطب یا … متعلق به کیست؟
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!
جمیله کدیور نوشت: قرار نیست به خاطر ناتوانی مسئولان در حل مسایل مهم دیگر، هر از چندی موضوع مقابله با بدحجابی علم شود و بار مسئولیت ناپذیری و بی کفایتی دستگاه‌های دیگر با اقدامات قهری و توسط نیروی انتظامی جبران شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.
کارشناس بازار سرمایه از سود آوری حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بورسی در سال ۱۴۰۰ و رشد ۲۰ درصدی آن در مقایسه با سال ۱۳۹۹ خبر داد.
مزایای طرح "اوج" بانک رفاه کارگران افزایش یافت
تفاهم‌نامه ۳ جانبه گروه خودروسازی سایپا، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد و بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیای در راستای توسعه صنعت خودرو کشور تاکید شد.
کامبیز نوروزی حقوقدان گفت: این مصاحبه پیام غیرمستقیمی در بردارد و آن ایجاد ارعاب و نشان دادن نتیجه یا تاوان انتقاد از شیوه‌های خشن مقابله با بدحجابی است. در واقع این کار‌ها را می‌کنند تا کسی جرأت نکند درباره سیاست حجاب حرفی بزند.
عضو شورای شهر مشهد گفت: طبق اعلام دادستانی گفته شده که وظیفه شهرداری و ماموران این است که به محض مشاهده مصادیق بدحجابی و ظاهر شدن زنان بد حجاب و بدون حجاب شرعی در انظار عمومی که از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، اقدامی صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ