منتظری با بیان اینکه کشف حجاب به موجب قانون جرم است، گفت: البته بنا نیست با مساله حجاب صرفاً برخورد قضائی صورت گیرد و باید مساله بنیادین حجاب را از لحاظ فرهنگی و اخلاقی مورد توجه قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حال حاضر در تصاویر هوایی از مکان این شهر چیزی جز تل‌های ماسه‌ای در وسعت بیابان قابل مشاهده نیست؛ اما اینجا روزگاری شهری پر رونق در حاشیۀ مسیر خراسان به اصفهان و شیراز بوده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌ها اسفندیار پهلوان نامدار ایرانی آن را بنا کرده است.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
فرصت‌های ازدست‌رفته و سوءمدیریت فقط مختص به صنعت داروسازی یا کارخانه شهید قاضی نیست. اگر عملکرد هریک از کارخانه‌های بزرگ یا صنایع مختلف را بررسی کنید، به نکات قابل‌تاملی خواهید رسید. از ماجرا‌های صنعت فولاد و رانت‌های کلان این حوزه گرفته تا حوزه محصولات پتروشیمی و پالایشی، جملگی یک ویژگی مشترک دارند؛ صنعت در ایران بنا به دلایل مختلف دچار سوءمدیریت و فساد است.
این جراح با تاکید بر اینکه بنا نیست هر فردی که گوش درد داشت حتما مشکلی داخل گوش داشته باشد، ادامه داد: نکته بسیار ساده در مورد گوش درد‌های دسته دوم، مفصل جلوی گوش یا مفصل گیج گاهی است که ممکن است به علت استفاده نامطلوب از آن یا ضربه، دچار التهاب شده باشد و دردش در داخل گوش احساس شود، ولی خود گوش، پرده گوش، کانال گوش، سیستم شنوایی، کاملا محفوظ و بدون عیب هستند.
براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون ۱۲ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
بنا بر این طرح -به گفته سخنگوی کمیسیون- هرکسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگوی عملکرد خود در دادگاه باشد و این موضوع برای فرد یا رسانه‌ای تفکیک قائل نیست و همه را در بر می‌گیرد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: اگر طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، بنا نیست از هر داشته و حساب مردم مالیات گرفته شود.
با وجود تحقیقات و کاوش‌های بسیار، هنوز معما‌های زیادی پیرامون هرم بزرگ حل نشده باقی مانده است. یکی از بزرگترین این معماها، اتاق‌های مخفی درون دیوار‌های این بنا است که هنوز کشف نشده‌اند. معلوم نیست که در دل این اتاقک‌های پنهان، چه چیز‌هایی وجود دارد، اما به طور بالقوه این احتمال مطرح است که گنجینه‌ها و مصنوعات مصر باستان در این اتاق‌ها مخفی شده‌اند.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
اینکه تلویزیون چطور قرار است با مورد خیابانی - تاج کنار بیاید، هم طبیعتا چندان محل بحث نیست؛ چون این سازمان از مدت‌ها پیش بنا بر خودی و غیرخودی گذاشته و آن‌هایی را که خارج از مدار هستند، بی‌خیال شده است.
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
بنا بر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، حکم صادر شده در خصوص بسته شدن حساب‌های مالی بر اساس شکایت فرد حقیقی بوده و این فرد در مقام نماینده حقوقی هیچ شرکتی نیست.
علیرضا دبیر با انتقاد به برخی اعتراض ها و انتقادات، می گوید به دنبال جهان پهلوان شدن در کشتی نیست.
حسینی درباره این که برخی از نمایندگان عنوان می‌کنند وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و در خصوص عملکرد مشاورش که بنا بر اتهاماتی بازداشت شده است پاسخگو باشد و این بیماری که مطرح می‌شود وی دارد، بهانه‌ای بیش نیست، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ایشان واقعا بیمار بودند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دو سه تیم از لحاظ تیمی قدرتمند هستند، اما هیچ تیمی منسجم‌تر و کامل‌تر از ایران نیست.
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی معتقد است محمد بنا همواره به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از هر نظر شایسته باشد در تیم ملی جای دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ