سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
طبق ادعای فوت مرکاتو، النصر برای جذب آنتوان گریزمان، مذاکراتش را با نماینده های این بازیکن آغاز کرده است.
عربستان یک طبقه هتل اسپیناس در تهران را برای طولانی مدت رزرو کرده است. دیپلمات‌های عربستان سعودی که از مدتی قبل به تهران آمده‌اند در این هتل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین تا زمان تعیین تکلیف ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران، سفارت به طور موقت در این هتل باقی خواهد ماند.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
هم اکنون بلیت فروشی طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
نیوزویک با استناد به اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که به دست این نشریه رسیده است، با اعلام خبر «زمان آغاز ضدحمله کی‌یف» گزارش داد: توانایی کمک به اوکراین در ۱۰ کشور اروپایی کاهش یافته است.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.
زمین لرزه ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در ترکیه، ساختمان‌های زیادی را ویران کرده و تیم‌های نجات و جستجو فعالیت خود را آغاز کرده اند.
طبق مصوبات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چرخه انتخابی این تیم برای رویدادهای سال جدید میلادی با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور آغاز خواهد شد.
طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، چرخه انتخابی این تیم برای حضور در میادین بین المللی پیش رو از رقابتهای قهرمانی کشور آغاز خواهد شد.
طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، چرخه انتخابی این تیم برای حضور در میادین بین المللی پیش رو از رقابتهای قهرمانی کشور آغاز خواهد شد.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا از ۲۶ آذر تا ۵ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
از امروز ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
دستگاه قضایی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور برحسب نوع جرایم ارتکابی و انگیزه های مرتکبین، آغاز شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نوک پیکان مقابله قاطع و عبرت آموز قوه قضائیه با سرپنجه‌های دشمن در داخل و آن دسته از افرادی است که با دستور بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آن‌ها وارد صحنه شده و عرصه را برای امنیت مردم مورد مخاطره قرار داده‌اند.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن پایانی این رقابت ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ